top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת פוך קינג סייז

שמיכת פוך קינג סייז היא גרסה גדולה יותר של שמיכת פוך בגודל סטנדרטי. זה בדרך כלל 120 ס"מ על 200 ס"מ, וזה 20% גדול יותר מהגודל הסטנדרטי.

שמיכת פוך גדולה יותר זו יכולה לספק יותר חום ונוחות לאנשים גבוהים יותר או בעלי מבנה גוף גדול.

הדרך הטובה ביותר לישון טוב היא באמצעות שמיכת פוך קינג סייז. השמיכה צריכה להיות גדולה מספיק כדי לכסות את כל הגוף ולספק מספיק חום. שמיכה קינג סייז יכולה לשמש גם כשמיכה במהלך היום.

שמיכת פוך קינג סייז היא כיסוי פוך גדול במיוחד המיועד להתאים מעל מיטת קינג סייז.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים מלאים בפוך, נוצות או סיבים סינטטיים. זה מחליף את הצורך בשמיכות או סדינים. שמיכות פוך מלאות בדרך כלל בנוצות פוך והן פופולריות באקלים קר יותר מכיוון שהן שומרות על חום הנרדם ללא משקלן של שמיכות כבדות.

שמיכות פוך קינג סייז משמשות בדרך כלל במקום סדין עליון על מיטת קינג סייז. הבד הנוסף תלוי על דפנות המזרן, מה שעוזר לשמור אותו תחוב במקומו ומוסיף חמימות סביב אזור כפות הרגליים של המזרון.

שמיכת פוך קינג סייז היא אחת הגדלים הנפוצים והפופולריים ביותר של מצעים. היא גדולה יותר משמיכת פוך בגודל קווין ומספקת כיסוי רב יותר לאדם הישן מתחתיה.

שמיכות פוך בגודל קינג מושלמות עבור אלה שמעדיפים לישון מתחת לשמיכה נוחה או למי שרוצה לחלוק את המיטה שלהם עם מישהו אחר.

שמיכת פוך קינג סייז היא המידה הגדולה ביותר הקיימת בשוק, והיא מספקת שפע של מקום לשני אנשים לישון בנוחות.

ההבדל העיקרי בין שמיכת פוך קינג סייז לסטנדרטית הוא שהראשונה ארוכה מהשנייה. שמיכת פוך רגילה בגודל 72 אינץ' על 90 אינץ', בעוד שמיכת פוך קינג סייז בגודל 78 אינץ' על 108 אינץ'. זה אומר שיש לו תוספת של 12 אינץ' לאורך ו-8 אינץ' ברוחב.

##

שמיכת פוך קינג סייז היא מצעים גדולים שנועדו להתאים למיטת קינג סייז. הוא עשוי מבד כותנה או פוליאסטר באיכות גבוהה ובעל מידות זהות לסדין רגיל.

ההבדל העיקרי בין שמיכת פוך רגילה לשמיכת פוך קינג סייז הוא הרוחב של כל חלק. הרוחב של שמיכת פוך קינג סייז רחב בהרבה מזה של רגילה, מה שהופך אותה להרבה יותר נוחה לזוגות שישנים יחד במיטה אחת.

שמיכת פוך קינג סייז גדולה יותר משמיכת פוך רגילה ויש לה יותר בד. זה יכול לכסות מיטת קווין סייז או מיטה זוגית.

חלק זה דן בסוגים השונים של שמיכות פוך וביתרונות של שמיכות קינג סייז.

שמיכות פוך בגודל קינג הן בחירה מושלמת למי שרוצה קצת יותר מקום להסתובב במיטה שלהם. שמיכות פוך אלו הן בדרך כלל בגודל 90 על 104 אינץ' וניתן להשתמש בהן על מיטת קינג סייז, מיטת קווין סייז, או אפילו מיטה בגודל מלא.

חלק זה יספק לך מידע על היתרונות של שימוש בשמיכות פוך קינג סייז וכמה מהאפשרויות הטובות ביותר שתוכל לבחור מהן.

שמיכת פוך קינג סייז היא שמיכת פוך המתאימה למיטת קינג סייז.

שמיכת פוך קינג סייז נקראת גם שמיכת פוך "קווין סייז", מכיוון שמידות הכיסוי זהות לאלו של מיטת קווין סייז. למיטת קווין סייז מידות של 60 אינץ' רוחב על 80 אינץ' אורך, בעוד שלמיטת קינג סייז מידות של 76 אינץ' רוחב על 80 אינץ' אורך. ששת הסנטימטרים הנוספים הן ברוחב והן באורך מאפשרים כיסוי רב יותר בצידי ובפינות המיטה.

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page