top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר.

אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה בגלל שהם לא יודעים איך לטפל בהם כמו שצריך.

שמיכת פוך נוצות היא מוצר טבעי העשוי מנוצות ומפלומה. שמיכת פוך סינתטית עשויה מחומרים מעשה ידי אדם כמו פוליאסטר, אקריליק או מיקרופייבר. נוצות מאוד רכות, רכות וחמות בעוד שהנוצות הסינטטיות לא כל כך.

אם אתה אלרגי לנוצות, אז אחד סינטטי יהיה טוב יותר עבורך. אבל אם אין לך אלרגיות כלשהן, אז הבחירה בין השניים תהיה תלויה בהעדפותיך האישיות.

שמיכת פוך נוצות או סינטטי הן הרבה יותר יקרות משמיכות פוך סינתטיות. אבל הם מספקים יותר חום ונוחים יותר לישון בהם.

שמיכות פוך סינתטיות זולות וקלות יותר לתחזוקה, אך אין להן את אותה חום ונוחות שמציעות שמיכות פוך נוצות.

לאנשים שונים יש העדפות שונות לגבי מה הם רוצים לשכב. יש אנשים שאומרים שהם מעדיפים שמיכת פוך סינתטית כי היא זולה יותר, בעוד שאחרים מעדיפים להשתמש בשמיכת פוך נוצות כי היא חמה יותר.

אני מעדיף שמיכת פוך סינטטית. אני לא אוהב את הרעיון שהנוצות שלי נשלפות בכל פעם שאני מתהפך במיטה, ואני גם לא אוהב את הרעיון של כל קרדית האבק שיכולות לחיות בהן.

שמיכת פוך נוצות או סינטטי עשויה מנוצות שתפורות זו לזו. נוצות הן חומר טבעי והן מספקות חום בחורף. הם ידועים גם כהיפואלרגניים ונושמים.

שמיכת פוך סינתטית עשויה מפוליאסטר או חומרים סינתטיים אחרים. הם מספקים חום אבל לא כמו שמיכת פוך נוצה. הם זולים יותר משמיכת פוך נוצות, אבל הם לא מחזיקים מעמד לאורך זמן.

פוך נוצה או סינתטי לחורף?

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם כשזה מגיע לחורף. אם אתם מחפשים שמיכת פוך טבעית, חמימה ונוחה, אז כדאי ללכת עם שמיכת פוך נוצות. הנוצות יספקו לכם את כל החום והנוחות שאתם צריכים בחודשי החורף הקרים. הסינטטי, לעומת זאת, הוא אופציה טובה יותר אם אתם מחפשים משהו היפואלרגני או אם יש לכם אלרגיות מכל סוג שהוא.

הנוצות בשמיכת פוך יקרות יותר, כבדות יותר ופחות עמידות ממילוי סינתטי.

שמיכות פוך דורשות טיפול רב יותר משמיכות פוך סינתטיות וייתכן שיידרשו ניקוי יבש כל כמה שנים.

נוצות הן מבודד טבעי שיחמם אותך בחודשי החורף. הם גם קלים ונושמים שעוזרים בחום הקיץ.

סתימות סינתטיות זולות יותר, קלות יותר לניקוי ומחזיקות מעמד זמן רב יותר מאשר סתימות פוך.

שמיכת פוך נוצות היא בדרך כלל יקרה יותר מאשר סינתטית. הוא גם כבד יותר, מה שעשוי להפוך אותו לפחות נוח לשינה עליו.

נוצות נוטות יותר לגרות את העור ולגרום לאלרגיות מאשר חומרים סינתטיים.

שמיכות פוך סינתטיות הן זולות יותר, קלות יותר ופחות סבירות לגרום לאלרגיות או לגירוי בעור.

אנו ממליצים לך ללכת על שמיכת פוך סינתטית אם אתה מחפש חלופה זולה יותר לזו הנוצתית.

כולנו יודעים שבמהלך החורף, עלינו להתחמם. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שמיכת פוך כפי שהיא מיועדת למטרה זו. אבל במה כדאי להשתמש?

התשובה לשאלה זו תלויה בבחירתכם ובהעדפותכם. ישנם שני סוגים של שמיכות פוך: נוצות וסינטטיות. שמיכות פוך נוצות עשויות מנוצות בעוד שמיכות פוך סינתטיות עשויות מפוליאסטר או כותנה.

נוצות מספקות יותר חום אבל יש להן גם תג מחיר גבוה יותר. הם גם גורמים לאלרגיות אצל אנשים מסוימים אז אם אתה חושב שאתה יכול להיות אחד מהם, אז עדיף לא לבחור בהם גם אם הם זולים יותר מהסינטטיים. ניתן לכבס את הסינטטיים במכונה והם גם זולים יותר

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

איך בוחרים שמיכת פוך טובה

שמיכות פוך הן הסוג הנפוץ ביותר של מצעים למבוגרים. הם גם היקרים ביותר, ולכן חשוב לבחור נכון. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו בבחירת שמיכת פוך הוא איזה גודל אתה צריך. שמיכות פוך מגיעות בגדלים שונים מיחיד ו

bottom of page