top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת פוך כריות שינה ומה שבאמצע

שמיכות פוך היו חלק חיוני בכל בית במשך מאות שנים.

הם משמשים לחום וכדי להגן עליך מפני הקור, מה שהופך אותם לאביזר החורף המושלם.

שמיכות פוך הן אחד מסוגי המצעים העתיקים ביותר שקיימים, כאשר אנשים רבים משתמשים בהן לפחות מאז המאה ה-19. שמיכות פוך מודרניות עברו דרך ארוכה בכל הנוגע לתכונות ולנוחות שלהן לאורך זמן זה.

המילה "שמיכת פוך" נגזרת מהמילה הצרפתית עבור פוך, "douvoir". פוך הוא חומר רך ורך שנמצא מתחת לנוצות החיצוניות של ציפורים מסוימות, כמו אווזים וברווזים.

שמיכות פוך היו חלק חיוני בכל בית במשך מאות שנים. הם היו מלאים במקור בנוצות פוך, אבל כיום שמיכות פוך רבות מלאות בנוצות ובפלומה. למי שרוצה תחושה רכה יותר, נעשה שימוש גם בצמר ובסיבים סינטטיים למילוי דו

כותנה היא אחד מחומרי המצעים הפופולריים והמשתלמים ביותר והיא מספקת תחושה נעימה ורכה. אבל בשנים האחרונות, ראינו שינוי בהעדפותיהם של אנשים, כאשר רבים מעדיפים לרדת לכותנה.

דאון מספק תחושה יוקרתית ומרגיש כמו לישון על ענן.

זה גם נושם וזה חשוב מאוד לאנשים עם אלרגיות או אסטמה. נקודת יתרון נוספת של פוך היא שהוא יכול לשמור על תכונות הבידוד שלו גם כשהוא רטוב, כך שהוא יחמם אותך בחורף וקריר בקיץ.

גודל כיסוי השמיכה יכול להשתנות בהתאם לגודל השמיכה עצמה וכמה כיסוי אתה רוצה על כיסוי המיטה או השמיכה שלך. לדוגמה, אם יש לך כיסוי שמיכת פוך בגודל קווין, תצטרך גם לקנות

ניתן לאתר את המילה שמיכת פוך בצרפתית עבור "פלום" או "נוצות" והיא כיסוי מסורתי למיטה.

שמיכת פוך היא סוג של שמיכה המשמשת ככיסוי מיטה. בארצות הברית, הכוונה היא בדרך כלל לשמיכת פוך שמונחת על גבי שמיכות או סדינים, אך יכולה להיות גם שמיכה בודדת המכסה את המיטה לחלוטין.

באירופה, מה שאמריקאים מכנים שמיכת פוך נקרא בדרך כלל שמיכה מכיוון שהיא לא מגושמת כמו סוגים אחרים של שמיכת פוך.

שמיכות פוך הן סוג של מצעים העשויים בדרך כלל מנוצות פוך או מחומרים סינתטיים, ונועדו לבודד את הישן מטיוטות קרות.

שמיכות פוך שימשו במשך מאות שנים כדרך להתחמם. הם משמשים גם ככיסוי על גבי שמיכות אחרות, כדי לספק חום נוסף למי שישן קר, או סתם כקישוט.

בעידן המודרני, ישנם סוגים רבים של מוצרי שמיכת פוך זמינים בשוק. אלה כוללים שמיכות, כיסויי מיטה ואפילו שמיכות.

שמיכות פוך הן שמיכות עם כיסוי בד רך. הם מוחזקים במקומם על ידי שני עמודים אנכיים צרים של בד משני הצדדים, שנתפרים בקצוות העליונים והתחתונים של כיסוי השמיכה.

שמיכות פוך יכולות להיות עשויות מסוגים שונים של חומרים, כגון נוצות פוך, צמר, כותנה, משי, פוליאסטר או כל מספר אחר של חומרים.

מקור המילה שמיכת פוך, שפירושה "פלומה", בשפה הצרפתית. המילה האנגלית "שמיכת פוך" היא גרסה של המילה הצרפתית המודרנית "douillet".

שמיכת פוך היא סוג של כיסוי מיטה שממולא בנוצות ובנוצות פלומה. הוא משמש כחלופה לשמיכה או שמיכה רגילה. שמיכות פוך נעשו במקור מצמר; כעת הם עשויים בדרך כלל מבדי כותנה ופוליאסטר.

כריות שינה מעוצבות במיוחד כדי לספק את הנוחות והתמיכה שהגוף דורש על מנת לנוח בצורה שיכולה לעזור לך להתעורר בתחושת רעננות. להלן 5 דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר קונים כרית שינה אידיאלית.

הדבר הראשון הוא לגלות איזה סוג של ישן אתה. ישנם שני סוגים עיקריים של ישנים: ישנים בגב שזקוקים לתמיכה נוספת, וישני בטן שזקוקים פחות לתמיכה. זה יעזור לך להבין כמה או מעט הכרית שלך צריכה להיות יציבה או רכה, עבה או דקה, ארוכה או קצרה וכו'.

שנית, אתה צריך להחליט כמה משקל אתה רוצה שהכרית שלך תחזיק. אדם כבד יותר עשוי לרצות כרית מוצקה יותר בעוד שמישהו עם משקל נמוך יותר עשוי לרצות כרית רכה יותר.

בעוד שאנשים כבדים יותר עשויים להעדיף אשוח

שנת לילה טובה חיונית לאורח חיים בריא. הוא מספק נוחות ומנוחה המאפשרים לאדם לתפקד היטב לאורך כל היום.

לאדם צריך תנוחת שינה טובה, מזרון נוח וכרית שינה הטובה ביותר. הארגונומיה של שלושת הדברים הללו חשובה מכיוון שהם עלולים לגרום לכאבי גב.

עמוד השדרה אינו מתכופף כאשר הוא במצב הנכון, כך שאדם לא יחווה אי נוחות או כאב כאשר הוא ישן על הצד. אם אדם זה ישן על הגב, אזי צריכה להיות תמיכה מסוימת מתחת לראשו בזמן שהוא נח על הגב.

כריות שינה מיועדות לאנשים שמוצאים את עצמם מתקשים לישון טוב בלילה.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בכריות שינה היא שהכרית אינה מספקת תמיכה מספקת לצוואר ולראש. זה יכול להוביל לכאבי צוואר וכאבי ראש, כמו גם לתחושת אי נוחות.

סוג כרית השינה שתקנה יהיה תלוי בתנוחת השינה המועדפת עליך, כמו גם בגובה ובמשקל שלך.

לבניית הכרית השפעה משמעותית על איכות השינה. ישנם סוגים שונים של כריות, אשר נקראות לפי צורתן ומילוין. ניתן לסווג כרית כמוצקה, בינונית או רכה.

- כרית יציבה תספק שפע של תמיכה לצוואר ולראש שלך, אבל אולי לא תהיה נוחה עבור ישנים בצד, שעשויים להזדקק לאופציה רכה יותר. סוג זה הוא הטוב ביותר עבור ישנים בבטן.

- כרית רכה תספק מעט תמיכה לצוואר ולראש שלך, אך לרוב היא נוחה יותר מהאפשרויות האחרות עבור ישנים בצד, שעלולים לחוש מאמץ רב מדי עם כרית יציבה.

- כרית במשקל בינוני נוטה לספק איזון מצוין בין שתי האפשרויות הללו - היא מתאימה היטב לתנוחות שינה גב או צד, ומספקת מספיק תמיכה ללא

כריות שינה נועדו לספק את חווית השינה הנוחה והנעימה ביותר שיש. הם מגיעים בצורות, גדלים, חומרים ועיצובים שונים. החומרים השונים המשמשים לייצור הכריות הם כותנה, קצף זיכרון, קצף לטקס, נוצות פלומת אווז, משי.

קצף זיכרון הוא חומר המשמש לייצור כריות מכיוון שהוא מתאר את צורת הראש והצוואר שלך. קצף זיכרון אינו צפוף כמו לטקס או פוליאסטר מסורתי, מה שאומר שהוא לא ישטוח לאורך זמן כמו כותנה או פוליאסטר. לקצף זיכרון יש גם צפיפות גבוהה מזו של פוך מסורתי כך שאתה עדיין יכול להרגיש את הרכות של הכרית מבלי להרגיש שאתה שוקע בתוכה עמוק מדי או מתנגש עם ראש המיטה שלך.

כריות שינה משי הן

ישנם סוגים רבים ושונים של כריות שינה. הנפוצה ביותר היא כרית קצף זיכרון.

כריות קצף זיכרון עשויות מקצף פוליאוריטן, המגיב לחום בהרחבה כדי למלא את החלל בו הוא נחוץ. זה מאפשר תמיכה מצוינת לצוואר ולראש, מה שאומר שתוכל לישון בצורה נוחה יותר על הצד או על הגב עם הכריות הללו מאשר עם כרית רגילה.

ניתן לעצב את קצף הזיכרון כמעט לכל צורה, וזה הופך אותו לבחירה טובה עבור אלה שרוצים כרית מותאמת אישית שמתאימה לצרכים שלהם באופן ספציפי. גם כריות קצף זיכרון שומרות על צורתן לאורך זמן, כך שאינך צריך לדאוג שהן יאבדו את צורתן לאחר מספר שבועות או חודשים של שימוש.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page