top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת פוך יחיד במבצע

שמיכת פוך יחידה במבצע

אמורה לשמש עבור מיטות אשפוז, בתי אבות ובתי חולים. הוא משמש לשמירה על חום המטופל בזמן שהוא מקבל טיפול.

שמיכת פוך יחידה בפעולה היא אלטרנטיבה זולה לשמיכות החשמליות היקרות יותר. השמיכה היחידה יכולה להיות עשויה מסדינים או חומרים אחרים שקל לשטוף ולייבש.

כולנו אשמים בבילוי זמן רב במיטה. יש אנשים שישנים, יש אנשים שעובדים, יש אנשים שצופים בנטפליקס.

מה אם הייתה רק שמיכת פוך אחת שתכסה את המיטה? האם זה יעשה הבדל כלשהו?

סביר להניח שתמצאו את עצמכם משנים את מיקום השמיכה בהתאם למה שאתם עושים במיטה. סביר להניח שהייתם שמים אותו למעלה בזמן שינה או בזמן צפייה בטלוויזיה ומניחים אותו בתחתית כשאתם עובדים ליד המחשב הנייד.

שמיכת פוך בודדת היא טכנולוגיה שיכולה לעזור לחסוך באנרגיה אך גם לייצר אוויר נקי. שמיכת פוך בודדת פועלת על ידי הסרת אדי המים המצטברים במהלך הלילה ומשחררת אותם לאטמוספירה, מה שמבטל את הלחות באוויר.

החברה מאחורי הפרויקט הזה, Dune Magic, מנסה להפחית את ההתחממות הגלובלית על ידי הפחתת פליטת גזי חממה. אחת המטרות שלהם היא לוודא שלכולם תהיה גישה לאוויר נקי. הם מאמינים שאדם אחד יכול לעשות את ההבדל אם הוא מודע למה שהוא עושה ויעשה צעדים קטנים מדי יום.

שמיכת פוך בנויה משתי שכבות או יותר של בד התפורות זו לזו לתיק הניתן לסגירה באמצעות רוכסן.

שמיכת פוך בעובי של שכבה אחת נקראת יחידה, אבל

יותר משכבה אחת נקראת כפולה.

שמיכת פוך יחידה בפעולה נועדה להפוך את שגרת המצעים שלך לפשוטה יותר.

שמיכת פוך בודדת בפעולה היא מוצר שתוכנן מתוך כוונה להפוך את שגרת המצעים לפשוטה יותר. מדובר בשמיכת פוך שמגיעה עם עיצוב קל לשימוש הכולל את כל הדרוש להכנת המיטה, כולל סדינים, כריות ושמס.

תפקידה העיקרי של השמיכה הוא לספק למשתמש חום ונוחות. השמיכה מונחת מעל המשתמש וניתנת לשימוש במגוון תנוחות.

השמיכה הוצגה לאירופה ולאחר מכן לאמריקה דרך התרבות הצרפתית. השמיכה נקראה במקור "דוילט" בפי הצרפתים, שפירושה "ז'קט צמר קטן".

שמיכת פוך יכולה להיות תוספת נהדרת לחדר שינה לזוג, לאדם בודד או לאדם שאוהב לקבל את הטמפרטורה הנכונה במהלך הלילה. שמיכת פוך מספקת חמימות מסביב ויכולה לשמש כשמיכה, שמיכה או שמיכה.

שמיכת פוך בודדת היא לא רק מעשית לאדם אחד אלא גם זולה יותר מקניית שתי מיטות שונות. מיטת יחיד עם שמיכת פוך זולה יותר כי היא לא גדולה כמו מיטת קינג סייז ואין לה שום מסגרת או ראש מיטה. ניתן לאחסן את המזרן מתחת למיטה כך שהוא גם חוסך מקום.

שמיכת פוך יחיד במבצע היא עסק קטן שמתמקד בפתרון בעיית "מניעת שינה" עם המוצר שלהם. המוצר הינו שמיכת פוך המיועדת לעטוף את המשתמש, להעניק לו תחושת ביטחון ונוחות בזמן השינה.

שמיכת פוך יחידה במבצע נוסדה על ידי שני יזמים בעלי רקע בעיצוב והנדסה. החברה נוסדה בשנת 2012, והיא החלה לפעול במלוא התפוקה בשנת 2014.

הרעיון מאחורי שמיכת פוך בודדת הוא להקל על המטפל להחליף את המיטה. הם פשוט קופצים מהגיליון הישן וזורקים אחד חדש, מבלי לדאוג לכל הפינות האלה.

כשאתם מחפשים שמיכת פוך איכותית אין כמו מלך הפוך, שמיכות הפוך והמצעים הטובים ביותר והאיכות הטוב ביותר , כשאתם קונים באתרנו אתם יודעים שאתם קונים את המוצרים הטובים ביותר


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page