top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת מעבר

שמיכת מעבר משמשת כדי לעזור למי שחווה תקופה קשה בחייו.

שמיכת מעבר היא סוג מיוחד של שמיכה שניתן להשתמש בה בכל מצב בו מישהו עשוי להזדקק לנוחות רגשית. זה עשוי בדרך כלל להיראות כמו שמיכה פשוטה בצבע פשוט או אפגני, אבל יש לה יתרון נוסף בכך שהיא מעוצבת כדי לספק תמיכה רגשית ונוחות. לעתים קרובות הם ניתנים כמתנות לאנשים שעוברים זמנים קשים כמו גירושין, מוות ומחלות.

שמיכת מעבר היא סוג של שמיכה שתוכננה לשמש למעבר בין שתי טמפרטורות שונות.

שמיכות מעבר עשויות בדרך כלל מחומר שיכול לעמוד בשינויי הטמפרטורה. הבד אמור להיות מסוגל לחמם אותך בסביבות קרות, אך גם קריר בסביבות חמות.

שמיכת מעבר מיועדת לא רק לאנשים שמתקשים לווסת את טמפרטורת הגוף, היא יכולה לשמש גם מטיילים שצריכים לשנות את סביבתם במהירות ובקלות מבלי לארוז מלתחה שלמה.

שמיכות מעבר משמשות כדי לעזור למטופלים לבצע את המעבר ממיטת בית החולים לכיסא גלגלים, לכיסא או לשירותים.

שמיכות מעבר הן סוג של שמיכה שתוכננה במיוחד לשימוש במהלך המעבר של המטופל ממיטת בית חולים למצב חלופי. שמיכות אלו עוצבו מתוך מחשבה על בטיחות ונוחות המטופל, וניתן להשתמש בהן במגוון תנוחות שונות. השמיכה עצמה עשויה מחומרים כבדים הניתנים לכביסה במכונה ועמידים לשימוש יומיומי.

שמיכת המעבר נוצרה לראשונה על ידי ג'ים ג'ונסון, שהיה אז מרפא בעיסוק. הוא קיבל השראה ליצור את המוצר הזה לאחר שראה כמה קשה היה למטופלים שעוברים ממיטות בית החולים שלהם לתנוחות אחרות כגון כיסא או כיסא גלגלים.

שמיכת מעבר היא בדרך כלל שמיכה המשמשת כדי לעזור לאדם לשמור על חום ונוחות במהלך המעבר מסביבה אחת לאחרת.

שמיכת המעבר היא שמיכה שנועדה לסייע לילדים עם בעיות תחושתיות במהלך המעבר מסביבה אחת לאחרת.

שמיכת מעבר היא סוג של תמיכה חושית לילדים, שנועדה לעזור להם להתמודד עם השינוי בסביבה. ניתן להשתמש בו כחלק מתכנית טיפול בריפוי בעיסוק, או בבית על ידי הורים שרוצים לעזור לילדם להתמודד עם בעיות עיבוד חושי.

שמיכות מעבר הן סוג של שמיכה המיועדת לשימוש בבית החולים. הם עשויים להיות קלים ורכים כך שניתן להשתמש בהם לנוחות וחמימות.

שמיכות מעבר עשויות בדרך כלל מכותנה או פוליאסטר, והן מגיעות במגוון צבעים ודוגמאות. הם גם ניתנים לכביסה במכונה, מה שמקל עליהם לנקות לאחר השימוש.

שמיכת מעבר היא שמיכה המשמשת למטרת מעבר מסביבה אחת לאחרת.

ניתן להשתמש בשמיכת מעבר בבתי חולים, בבתי אבות או במסגרות בריאות אחרות כדי לעזור למטופלים להסתגל לסביבה חדשה. הוא משמש גם בבית לילדים שעוברים מפעילות אחת לאחרת.

שמיכת מעבר היא שמיכה המשמשת לסייע לנחם ולהרגיע את המטופלים במהלך המעבר מסביבה אחת לאחרת.

השמיכות משמשות לעתים קרובות בבתי חולים, הוספיסים ובתי אבות. הם יכולים להיות עשויים מכל סוג של בד ומגיעים במגוון צבעים. סוגי הבד הנפוצים ביותר הם בד כותנה, פליס או בד מינקי.

שמיכת מעבר, המכונה גם שמיכה חושית, היא שמיכה המיועדת לספק נוחות לילדים העוברים מסביבה אחת לאחרת.

שמיכות המעבר משמשות לעתים קרובות בבתי חולים או במתקני טיפול אחרים שבהם ילדים עוברים טיפול. השמיכות נועדו להיות מרגיעות ומרגיעות את הילד.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page