top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

פוך טבעי

שמיכת פוך טבעית היא סוג של מצעים העשויים מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר ומשי. המונח "טבעי" יכול להתייחס גם לתהליך הייצור.


שמיכות פוך טבעיות פופולריות בקרב מי שרוצה להימנע מהכימיקלים שנמצאים לרוב במצעים סינתטיים.

היתרון העיקרי של שמיכות פוך טבעיות הוא שהן נושמות, מה שאומר שהן עוזרות לווסת את טמפרטורת הגוף ואת זרימת האוויר. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אלה שחיים באקלים חם או סובלים מאלרגיות ואסטמה.

שמיכות פוך עשויות מחומרים טבעיים כמו כותנה, משי, צמר, נוצות או פוך. חומרים אלו ממולאים בדרך כלל בחומר רך כמו נוצות או פוך. הם משמשים בדרך כלל באזורים קרים כדי לספק חום ונוחות.

השמיכה הטבעית עשויה מחומרים טבעיים כגון צמר, כותנה, משי וקנבוס. חומרים אלו נחשבים לנוחים יותר מחומרים סינטטיים מכיוון שהם נושמים ויכולים לווסת חום. לשמיכת פוך טבעית יש גם המון יתרונות שאין לשמיכה הסינתטית. למשל, הוא היפואלרגני כלומר אינו גורם לתגובות אלרגיות אצל אנשים הרגישים לבדים סינתטיים.

השמיכה הטבעית היא גם ידידותית לסביבה מכיוון שאינה דורשת לייצר פוליאסטר או חומרים סינתטיים אחרים. זה הופך את השמיכה הטבעית לאופציה בת קיימא עבור אנשים שרוצים לחיות בהרמוניה עם הסביבה.

שמיכת פוך טבעית היא שמיכת פוך שעשויה מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר, משי ובמבוק.

היתרונות של שמיכת פוך טבעית הם שניתן לכבס אותה במכונת הכביסה ותחמם אותך גם אם תיהיה לחה. זה גם לא צריך לעבור ניקוי יבש מה שחוסך זמן וכסף.

שמיכות פוך טבעיות עשויות מחומרים טבעיים כגון צמר, כותנה, משי ושיער סוס. חומרים אלו הינם היפואלרגניים ויכולים לעזור עם אלרגיות. הם גם מספקים בקרת טמפרטורה טבעית יותר.

יש אנשים שמעדיפים שמיכות פוך טבעיות מכיוון שהן פחות מטופלות בכימיקלים או יעובדו בצורה שעלולה להזיק לבני אדם. הם עשויים גם להיות בעלי תכונות מנדפות לחות טובות יותר מאשר שמיכות פוך סינתטיות.

השמיכה הטבעית עשויה 100% כותנה והיא מלאה באיכות הטובה ביותר של פוך טבעי. מוצר זה מיוצר גם ללא כל כימיקלים, חומרים סינתטיים או חומרים מזיקים אחרים.

מוצר זה אינו רק ידידותי לסביבה אלא הוא גם מספק שינה נוחה לכל הגילאים. הוא תוכנן כדי לספק את הנוחות הטובה ביותר לאנשים עם אלרגיות ולאנשים הרגישים לחומרים סינתטיים. ניתן להשתמש בשמיכת פוך טבעית בכל עונה מכיוון שהיא לא לוכדת חום כמו שמיכות פוך קונבנציונליות עושות.

לשמיכת פוך טבעית מגוון גדלים שונים כך שתוכל למצוא אחת שמתאימה באופן מושלם לצרכים שלך. אפשרויות הגודל כוללות תאום, מלא/מלכה, קינג/קלינג, וקליפורניה קינג/קלקינג.

השמיכה הטבעית מורכבת משני חלקים: הכיסוי הטבעי והמילוי. המילוי מורכב בדרך כלל מצמר, כותנה או פוך. הכיסוי הטבעי מורכב בדרך כלל מכותנה או פשתן אורגנית.

שמיכת פוך טבעית היא חלופה ידידותית לסביבה לשמיכות פוך סינתטיות מסורתיות מכיוון שהיא אינה מכילה כימיקלים שמזיקים לסביבה.

שמיכת פוך טבעית עשויה מ-100% כותנה אורגנית. הוא היפואלרגני, נושם ונוח לשינה עליו.

הדבר הטוב ביותר בשמיכת פוך טבעית הוא שאין בה כימיקלים או חומרים סינטטיים. זה אומר שאתה יכול לישון בנוחות מבלי לדאוג לנשום קרדית אבק או אלרגנים אחרים.

שמיכות פוך טבעיות עשויות מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר, משי ופומה. לעתים קרובות הם מכונים 'היפואלרגניים' מכיוון שהם אינם עשויים מהכימיקלים הקשים שיש לשמיכות פוך סינתטיות.

שמיכת פוך טבעית היא אופציה מצוינת לבעלי אלרגיות או עור רגיש.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page