top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

עולם הטקסטיל חוזר לחיים

עודכן: 19 באוק׳ 2021

מגבות ענק

מגבות ענקיות הן הטרנד האחרון בשנת 2018. הן גדולות כמו סדין.

מגבת היא לא רק לייבוש לאחר אמבטיה או שחייה! מגבות ענקיות מציעות כל כך הרבה שימושים פרקטיים ויצירתיים יותר שהפכו במהירות לאביזר חובה לבית.

הם יכולים לשמש כשמיכה ואפילו כשטיח!

הטרנד של מגבות ענק מגיע אליך מיפן, שם הן נקראות מגבות "ג'מבו". המגבות הענקיות האלה כוללות יתרונות רבים: הן גדולות מדי, הן מתייבשות במהירות ואינן דורשות יותר מדי מקום אחסון בגלל הגודל שלהן.

בפעם הראשונה שראיתי מגבת ענקית הופתעתי. לא הייתי בטוח כיצד המגבות האלה יהיו שימושיות לאף אחד. אבל אז התחלתי לחשוב על זה והבנתי שיש הרבה שימושים למגבות הגדולות האלה.

1) מגבות אלה יכולות לשמש כיסוי לאחר החוף, הבריכה או האמבטיה. הם יכולים לשמש גם כשמיכה בבית במהלך החורף או הקיץ.

2) אתה יכול לעטוף את גופך לחום אם אין לך גישה לחום כרגע.

3) תוכל להשתמש בהם כמחצלת חירום על הקרקע אם אתה עובד על משהו מבולגן ואינך רוצה שאזור העבודה שלך יתלכלך, כגון החלפת צמיג בגשם או ניקוי צבע שנשפך מתאונת הדרכים שלך. .

כפי שהשם מרמז, המגבות האלה גדולות מאוד. לא רק שהם יכולים לשמש כמגבת, אתה יכול להשתמש בהם גם כשמיכה על הספה או על המיטה.

להלן כמה מהפופולריים ביותר:

- מגבת האמבטיה היוקרתית של טרי היא טרי 100% כותנה במשקל של 16 עוז לחצר מרובעת. גודלו 28 "x 52".

- מגבת הרחצה הגדולה ביותר היא טרי 100% כותנה במשקל של 16 גרם לחצר מרובעת. גודלו 40 "x 60".

- מגבת החוף הגדולה היא 65% פוליאסטר ו -35% כותנה עם משקל של 12 עוז לחצר מרובעת. גודלו 30 "על 70".


מפת שולחן עגולה

מפות עגולות אינן מיועדות לחיסכון במקום. הם גם מועילים כשאתה צריך לנקות כל נשפך על השולחן שלך.

מפות עגולות הן הדרך המושלמת לחסוך מקום בעת שימוש במפה ליד שולחנות מלבניים. אתה יכול גם להשתמש בהם כשאתה צריך לנקות כל נשפך על השולחן.

מפות עגולות הן דרך מצוינת להוסיף שפריץ של צבע ומימד לשולחן שלך.

מפה עגולה יכולה לכסות את כל השולחן, או להיות מיועדת ליפול בקפלים דקורטיביים. זה יגרום לכל שולחן מלבני להיראות כאילו הוא הפך לחוויית אוכל אליפסה אלגנטית. לפעמים הוא נקרא "וילון", הוא משמש כיסוי מגן במהלך הארוחה ולאחר מכן מוסר כשהסיבה מסתיימת.

מפות עגולות מגיעות בצבעים וסגנונות רבים ושונים, כך שתוכל למצוא אחת שמתאימה לצרכיך וטעמך. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, ללא ספק תמצא משהו שיתאים לך ולצרכי עיצוב הבית שלך. בין אם אתם מעדיפים צבע אחיד או כזה עם פסים, בטוח יהיה משהו לכל טעם!

למפה העגולה אין פינות.

למפה העגולה אין פינות. כמו כן אין לו קפלים כיוון שהוא בדרך כלל כרוך ביצירת מעגל שלם. זה מקל על כיסוי השולחן כשאינך משתמש בו לארוחות, אלא צריך לערום דברים על גבי הבד כשתסיים עם הארוחה.


מצעים יוקרתיים

עולם המצעים היוקרתיים הוא דבר שאומץ על ידי ההמונים כבר זמן מה.

עולם המצעים היוקרתיים הוא דבר שאומץ על ידי ההמונים כבר זמן מה, כאשר אנשים רבים מוכנים להוציא על מוצר מסוג זה מכיוון שהוא מעניק להם תחושת נוחות וסיפוק, בדיוק כמו שהם מקבלים מביתם. ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים מוצר מסוג זה, הכוללים בין היתר גודל, טווח מחירים ועיצוב.

כולנו היינו שם. אתה עומד להיסחף לתוך שינה מאושרת כשאתה מבחין שמשהו חסר. אין דבר יותר מתסכל מאשר לישון על מיטה שאין בה את הנוחות והפאר. הצעד הראשון לשינה טובה יותר הוא עם מצעים יוקרתיים מתאימים.

להלן כמה מהדברים שתרצה לחפש בעת קניית מצעים יוקרתיים:

-מרקם

-ריפוד

-עֲמִידוּת

-קלות הניקיון

-התנגדות לריח

-אַחֲרָיוּת

מצעים הם חלק חשוב בחיי כולם. זה משפיע על הרגלי השינה שלנו ועל הבריאות הכללית שלנו. עם זאת, איכות המצעים משתנה מאוד בהתאם לאיזה בד משמש לייצורו. הבד יכול להיות כותנה, משי, צמר או אפילו קשמיר- יש כל כך הרבה סוגי בדים בחוץ. סט מצעים יוקרתי כולל בדרך כלל כיסוי פוך, כיסוי מזרן וכריות מצמר מאותו חומר איכותי.

אנשים הסובלים מאלרגיות צריכים לחפש מצעים היפואלרגניים מכיוון שחומרים אלה נוטים פחות לגרום לתסמיני אלרגיה כגון התעטשות או שיעול בלילה. הם גם עמידים יותר לחיידקים וקרדית האבק שניתן למצוא בבדים זולים יותר.

חלק זה מציג כמה יתרונות של ערכות מצעים יוקרתיות וכן

שמיכות פוך


שמיכות פוך הינן מצעים מלאות פוך עם מעטפת בד רכה, בדרך כלל נתפרים יחד כך שהמלית סגורה. הם בדרך כלל בהירים בהרבה משמיכות ומשמשים אותם לעתים קרובות כדי לספק חמימות או נוחות.

מקורותיה המדויקים של השמיכה נובעים מצרפת מהמאה ה -16, שם נודעו כ"שקית מרובעת מלאה פוך ". הועלו השערות כי השם בא מ- "douvet", שהוא בצרפתית עבור "נוצות פוך".

בחברה של היום אנשים פונים לכיוון שמיכות פוך במקום מיטות נוצות מסורתיות מכיוון שהן מציעות חום רב יותר. הם גם מספקים נוחות רבה יותר לסובלים מאלרגיות מכיוון שקל יותר לנקות את הבלגן מבלי לדאוג שנוצות עפות לכל מקום.

שמיכות פוך הן שמיכות עבות המשמשות בדרך כלל באירופה.

שמיכות פוך הן שמיכות עבות המשמשות בדרך כלל באירופה. ניתן לעשות שמיכות פוך מחומרים שונים כמו כותנה, צמר, נוצות פוך, פוליאסטר ומשי. ההבדל העיקרי בין שמיכת פוך לשמיכות הוא בכך שלשמיכות יש רק שכבת בד אחת ואילו לשמיכות יש יותר משכבת בד אחת.

החזקת שמיכת פוך במיטה לא רק מחממת אותך, אלא גם מפחיתה את מספר הזריקות והמצעים הדרושים.

שמיכות שמיכת פוך שומרות על אנשים חמים יותר במיטה. השמיכות בדרך כלל עבות יותר משמיכות מסורתיות, הלוכדות באוויר לחום נוסף. שמיכות פוך יכולות גם להפחית את הצורך בכריות, סדינים ושמיכות- אם הם משתמשים בשמיכה.



מצעים כותנה מצרית 500



מצעים כותנה מצרי 500 הוא בד מצמר כותנה מצרי בעל חומר טהור, טבעי ורך. יש לו מבריק יפה ומגע חלק.

מצעים כותנה מצרי 500 הוא סיב טבעי איכותי שהוא רך וטוב מאוד לעור שלך.

פשתן כותנה מצרי 500 הוא סיב טבעי איכותי שהוא רך וטוב מאוד לעור שלך. הוא מורכב מ -100% כותנה מצרית טהורה שהסתובבה לחוטים ארוכים ואז ארוגה בבד אלגנטי זה. לאחר מכן מוברשים את הסיבים ביד בכדי להעניק להם ברק יפהפה, מה שהופך אותו מושלם לכל פרויקט ריפוד בבית.

אם יש לך שאלות נוספות אנא התקשר לשירות הלקוחות שלנו במספר 555-123-4567

זהו מוצר שאנו מוכרים וזמין בצבעים וגדלים שונים.

פשתן כותנה מצרית 500: זהו מוצר שאנו מוכרים וזמין בצבעים וגדלים שונים.


שמיכות חורף




עונת החורף היא הזמן בשבילנו להיות נעים וחמים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שמיכת חורף טובה. יש כל כך הרבה אפשרויות בשוק, אבל לא כולן שוות את הכסף שלך. במאמר זה נדון בחמש משמיכות החורף הטובות ביותר בשוק.

1) שמיכת משבצות מרופדות Woolrich Elite:

זוהי בחירה מצוינת אם אתם מחפשים שמיכה רכה ונעימה למיטה שלכם. מה שעושה את זה מעניין הוא שזה יכול לשמש כשמיכה בשמי הקיץ, מה שמאפשר לך להשתמש בשמיכה אחת בלבד במשך שתי עונות! זה מגיע בשישה צבעים שונים כולל שחור, ירוק, כחול ושזוף. אם אתה מחפש משהו ניטרלי יותר כמו לבן או אפור, זה

שמיכות חורף מגיעות בגדלים, משקולות ובדים רבים ושונים. ישנם שלושה סוגים של שמיכות חורף: חשמלית, צמר ופוך. צמר הוא הטוב ביותר לחום מכיוון שהוא מבודד המספק בידוד טבעי.

חשוב לשמור על ויסות חום הגוף במהלך חודשי החורף.


שמיכות חורף עשויות צמר, אקריליק, כותנה או פוליאסטר. הצמר רך וחם אבל הוא יכול להיות יקר וצריך לנקות אותו יבש. אקריליק טוב למי שאלרגי לצמר או שאינו רוצה להוציא הרבה כסף. כותנה זולה יותר מצמר אך פחות חמה מאקריליק. פוליאסטר עשוי להיות זול אך הוא יכול להיות לא נוח כנגד העור בגלל תכונות החומר הסינתטי שלו.

בחורף אנשים נוטים להשתמש בהרבה שמיכות. הסיבה לכך היא שהם מרגישים קר לעתים קרובות והם רוצים להוסיף הגנה נוספת מפני הטמפרטורה החיצונית.

שמיכות הן תמיד דרך מצוינת להישאר חמים בחורף. עם זאת, לא כל השמיכות נוצרות שוות. יש כאלה שיחממו אותך במשך פרק זמן מסוים ואז יש כאלה שיחממו אותך במשך תקופה ארוכה הרבה יותר. חשוב לדעת איזה סוג של שמיכה מתאימה ביותר לצרכים שלך, כך שתוכל להישאר חם ככל האפשר לאורך כל חודשי החורף.

כיצד משתווים סוגים שונים של שמיכות? במאמר זה נדבר על שמיכות פוך ומילוי סינתטי, על ההבדלים ביניהן ואשר עשויות להיות טובות יותר לצרכים שלך.

שמיכות חורף חיוניות לאנשים שחיים באזורים קרים. אבל אם אינך בטוח איזה סוג של שמיכת חורף לקנות, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

קחו בחשבון את המחיר - חשוב להשוות מחירים עבור שמיכות שמספקות את אותה רמת חום ועמידות.

שקול את המשקל - אם אתה רוצה שמיכה שיהיה קל לנשיאה, שקול לקנות דגם בעל משקל קל יותר. שקול את הגודל - אם יש לך מקום מוגבל לאחסון שמיכת החורף שלך, תסתכל על קבלת מידה קטנה יותר. שקול את המילוי- חלק מהחברות משתמשות בחומרים טבעיים כמו צמר או כותנה ואילו אחרות משתמשות בחומרים מעשה ידי אדם כמו פוליאסטר או חלופה למטה.

עונת החורף היא העונה הקרה ביותר בשנה. הטמפרטורה יורדת לנקודת הקפאה, שהיא קרה מדי עבור רוב האנשים לשאת.

לכן הדרך הטובה ביותר להתחמם בעונה זו היא לקנות שמיכת חורף טובה.

שמיכות חורף ניתנות לשימוש בכל ארבע העונות מכיוון שהן עשויות מחומרים שיכולים לשמור על חום ביעילות. הם קלים וניידים מאוד, כך שתוכל להביא אותם לכל מקום שתרצה ללא כל אי נוחות.

יתר על כן, חלק מהמותגים מציעים גם משלוח חינם לכל הארץ מה שהופך אותו לנוח עוד יותר עבור קונים.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page