top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

מצעים לבנים מכותנה מצרית מחיר

כותנה מצרית ידועה ברכות ובעמידותה. הוא ידוע גם באיכותו הגבוהה, ולכן הוא דורש מחיר גבוה יותר מאשר סוגי כותנה אחרים.

פשתן לבן מכותנה מצרית מחיר:

- בד פשתן לבן עשוי כותנה מצרית בעל ספירת חוטים גבוהה, המעניק לו תחושה יוקרתית. - ספירת החוטים הגבוהה של הבד אומרת גם שהוא עמיד יותר מאשר סוגי בדים אחרים. - המחיר הגבוה יותר של כותנה מצרית מתורגם למחיר הגבוה יותר של פשתן לבן עשוי מסוג זה של כותנה.

—— מצעים לבנים מכותנה מצרית מחיר

כותנה מצרית היא אחד החומרים היוקרתיים והמבוקשים ביותר. הבד ידוע בלבן, ברכות, עמידותו ויכולת הנשימה שלו.

הכותנה המצרית מפורסמת גם ביכולתה לעמוד בטמפרטורות קיצוניות. ניתן ללבוש אותו כל השנה ללא בעיות.

כותנה מצרית היא הבד המבוקש ביותר והוא מתומחר בהתאם. המחירים יכולים לנוע בין 20 ל-100 דולר לחצר, תלוי באיכות ובסוג הכותנה.

ישנם שני סוגים של כותנה מצרית: סופימה ופימה. סופימה יקרה יותר מכיוון שיש לה אורך סיכות ארוך יותר, מה שמייצר חוט עדין יותר חזק יותר מפימה.

מחיר פשתן לבן מכותנה מצרית

הפשתן הלבן מכותנה מצרית הוא בד יקר מאוד. הוא עשוי מכותנה איכותית ביותר, מה שהופך אותו לרך וחלק יותר מכל סוג אחר של פשתן.

המחיר לפשתן מסוג זה תלוי בכמה בד הרוכש רוצה לרכוש. המחיר מתחיל בסביבות $500 לחצר, אבל יכול להגיע עד $2,000 לחצר או יותר אם אתה רוצה כמות גדולה של בד.

כותנה מצרית היא הכותנה האיכותית ביותר בעולם. הוא ידוע בסיבים הארוכים ובספירת החוטים הגבוהה שלו.

סדיני כותנה מצרית עשויים 100% כותנה מצרית טהורה, מה שמקנה לה מספר יתרונות על פני סוגי מצעים אחרים. יש לו מרקם משיי שמרגיש נוח על העור שלך, ויש לו גם תכונות אנטי-בקטריאליות טבעיות שישמרו על הרגשתך רענן כל הלילה.

יריעות כותנה מצרית עשויות מסיבים ארוכים השזורים יחדיו בצורה הדוקה לייצור בד עדין במיוחד עם ספירת חוטים גבוהה במיוחד. איכויות אלו משתלבות ליצירת סדין עמיד, נושם, רך למגע וחלק יוקרתי על העור שלך.

פשתן הוא בד העשוי מפשתן. זהו החומר הנפוץ ביותר המשמש לייצור בגדים, סדינים ווילונות.

מחיר הפשתן משתנה בהתאם לאיכות הבד. הפשתן האיכותי ביותר שווה כ-2$ לחצר בעוד שהמצעים האיכותיים ביותר יכולים לעלות עד 150$ לחצר.

לפשתן יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה פופולרית עבור ביגוד ומצעים. הוא נושם, עמיד ונוח ללבישה מכיוון שהוא סופג לחות היטב. קל לטפל גם בפשתן - ניתן לכבס אותו במים קרים ביד או במכונה ללא כל טיפול מיוחד או מרכך כביסה.

פשתן לבן מכותנה מצרית הוא החומר הטוב ביותר למצעים. הבד רך, עמיד ונושם. זה גם היפואלרגני ועמיד בפני קמטים.

פשתן לבן הוא הבד היוקרתי ביותר. הוא עשוי מ-100% כותנה מצרית ויש לו משקל ייחודי.

מחירו של פשתן לבן תלוי במשקלו, באיכות הבד ובגימור.

המחיר של פשתן לבן מכותנה מצרית מתחיל ב-$200 לחצר.

הכותנה המצרית ידועה מאוד באיכותה וברכותה הגבוהה.

כותנה מצרית היא מהטובות בעולם. הוא ידוע בסיבים הארוכים שלו, שהופכים אותו לחזק ועמיד מאוד. כותנה מסוג זה ידועה גם ברכות שלה, מה שהופך אותה למושלם עבור מצעים יוקרתיים כמו מצעים, מגבות רחצה ומפות שולחן.

המחיר של מצעים מסוג זה יכול להשתנות בהתאם לאיכות ולמקום בו קונים אותו. זה יכול להיות פחות מ-$100 לחצר או יותר מ-$200 לחצר, תלוי מאיפה אתה קונה את זה.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page