top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

מצעי כותנה מצרית 500 צפיפות

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הם בחירה טבעית ובריאה למי שרוצה לישון בפאר.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הם סוג בד המזרן היוקרתי והנוח ביותר. הוא עשוי מסיבים עיקריים ארוכים שגדלים במצרים ואז מסתובבים לחוטים. לאחר מכן, החוטים נארגים לתוך בד שמרגיש כמו משי על העור. זה גם היפואלרגני, מה שאומר שהוא לא יעורר אלרגיות או תגובות אחרות אצל אלה שמשתמשים בו כבד המצעים שלהם.

כותנה היא אחד הצמחים העתיקים ביותר שבני אדם טיפחו אי פעם. הוא שימש לבגדים, מצעים ולמטרות רבות אחרות.

כותנה מצרית היא סוג של כותנה שמקורה במצרים. הוא מעובד בעיקר בדלתא של הנילוס. הכותנה נקצרת מדצמבר עד מרץ ולאחר מכן מאוחסנת עד שהיא מוכנה להסתובב לחוט או חוט.

המונח "כותנה מצרית" שימש לראשונה לאחר המצאת ג'ין הכותנה המצרית על ידי אלי ויטני בשנת 1793 שאיפשר לעבד כותנה קצרת סיכות ביעילות.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הינו מוצר איכותי המיוצר באיכות הכותנה הטובה ביותר.

מצעים מכותנה מצרית בצפיפות 500 הם אחד מסוגי המצעים הפופולריים ביותר הקיימים בשוק. יש לו תחושה נהדרת וניתן להשתמש בו בסוגים רבים ושונים של חדרים, כגון חדרי שינה, סלון וחדרי אורחים. מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 מחזיקים גם לאורך שנים וניתנים לכביסה במכונה ללא בעיות.


כותנה מצרית היא סוג של כותנה בעלת סיבים ארוכים ורכים. הוא ידוע באיכות ובנוחות המעולה שלו.

מצעי כותנה מצרית צפיפות 500 מתייחסת למספר החוטים באינץ' מרובע אחד. ככל שהמספר גבוה יותר, כך המצעים יהיו רכים ויוקרתיים יותר.

מוצר זה הינו מצעים יוקרתיים אשר עשויים 100% כותנה מצרית. הוא רך ונוח ויש לו ספירת חוטים של 500.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500:

- עשוי 100% כותנה מצרית

- בעל ספירת חוטים של 500

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הם מוצר איכותי המיוצר מהכותנה המצרית המשובחת. מצעים מסוג זה הם בעלי תחושה רכה מאוד והוא מושלם למי שמחפש שנת לילה נוחה.

היתרונות של מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 כוללים:

- תחושה רכה ויוקרתית

- עמיד וקל לטיפול - היפואלרגני - עשוי 100% כותנה מצרית - מגיע בצבעים ובגדלים שונים

- זמין בגדלים קווין, קינג, תאומים, מלא וקליפורניה קינג

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הינו מוצר איכותי העשוי 100% כותנה מצרית.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הינו מוצר איכותי העשוי 100% כותנה מצרית. הוא מגיע בגדלים וצבעים שונים, ויש לו ספירת חוטים של 500. המחיר בדרך כלל גבוה יותר מהאפשרויות האיכותיות יותר, אבל הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר ומרגיש יוקרתי יותר.

הכותנה המצרית ידועה באיכותה הגבוהה. צפיפות 500 מתייחסת למספר החוטים לאינץ' רבוע, המהווה מדד למשקל ועמידות הבד.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הינו בד איכותי הידוע ברכותו ובעמידותו. צפיפות 500 מתייחסת למספר החוטים בריבוע של אינץ', המודד את המשקל והחוזק של הבד.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הם האיכות הגבוהה ביותר שיש.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הם האיכות הגבוהה ביותר שיש. הוא משמש לעתים קרובות לבתי מלון ואתרי נופש יוקרתיים בגלל הטבע האיכותי שלו. הבד רך, אך עמיד, ולא יתכווץ או יתקמט בקלות.

מצעי כותנה מצרית בצפיפות 500 הם לא רק יוקרתיים אלא גם ידידותיים לסביבה. זה אומר שהוא דורש פחות מים כדי לגדול ופחות אנרגיה לעיבוד מאשר סוגים אחרים של כותנה.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page