top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

המלצה על שמיכת פוך לחורף

המלצה על שמיכת פוך לחורף

השמיכה היא בדרך כלל שילוב של הדברים הבאים:

כיסוי שמיכת פוך

הוספת שמיכת פוך

מגן שמיכת פוך או חלופה

כיסוי השמיכה עשוי לרוב מכותנה, פלנל או פוליאסטר. תוספת השמיכה עשויה בדרך כלל מכותנה, צמר, מיקרופליסה או פוליפרופילן.

סוג הכיסוי שאתה מחפש יהיה תלוי בדרישות שלך. לדוגמה, אם אתם מחפשים חום, תצטרכו לבחור חומר כבד יותר כמו צמר או פליס. עם זאת, אם אתה מחפש משהו שקל לשטוף ולתחזק אז כותנה תהיה האפשרות הטובה ביותר. אם יש לך אלרגיות אז עדיף ללכת עם משי.

ישנם גורמים רבים שיכולים לקבוע איזה סוג של שמיכת פוך אתה צריך לחורף. מה עלי לקחת בחשבון כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר?

כדאי לקחת בחשבון כמה קר בחדר השינה שלך וגם להסתכל על משקל הגוף שלך. אם קר מאוד בחוץ ואתם גרים במקום עם עונת חורף קצרה, אולי כדאי לכם לקנות שמיכת פוך בעלת חומרי בידוד גבוהים יותר כמו צמר או פוך. אבל אם אתה גר במקום עם חורפים ארוכים ומתקשה לישון בלילה, אז אולי תרצה ללכת עם זה שעשוי ממשי או סאטן.

שמיכות פוך לחורף צריכות להיות קלות משקל וחמות.

עם העונה הקרה בפתח, חשוב להשקיע בשמיכת פוך טובה. להלן ההמלצות שלנו לסוגים שונים של אנשים שישנים מתחת לסוגים אלה של שמיכות פוך.

לאנשים שישנים חמים:

אם אתה ישן חם, אז האפשרות הטובה ביותר עבורך היא לרכוש שמיכת פוך. שמיכת פוך מסוג זה תחמם אותך לאורך כל הלילה מבלי שתצטרך להתאים אותה או למשוך אותה קרוב לגופך. מסיבה זו, כדאי להשקיע יותר על שמיכת פוך באיכות גבוהה מכיוון שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויציעו אבטחת איכות טובה יותר מאשר סוגים רבים אחרים של שמיכות פוך בשוק כיום.

לאנשים שישנים קרים:

אם אתה נוטה להיות קר בזמן השינה, אז אנו ממליצים לקנות חשמל

קיימות שמיכות פוך שונות למטרות שונות, אך לחורף אני ממליצה על שמיכת פוך בדירוג 7 מתוך 10. דירוג זה נועד להבטיח שתישאר חמים ללא התחממות יתר.

מדור זה מספק לכם את שמיכות פוך הטובות ביותר לחורף, שיחממו אתכם לאורך כל החורף.

השמיכה הראשונה שהוזכרה היא שמיכת פוך "Arctic Sleep", העשויה מ-100% נוצות פלומת אווז טבעיות. יש לו כיסוי מיקרופייבר הניתן לכביסה במכונה. שמיכת פוך זו מספקת איזון מצוין בין חום למשקל. ההמלצה הבאה היא "שמיכת למטה" של מלון קולקשן. זה כולל כיסוי תערובת כותנה-פוליאסטר שניתן להסיר ולכבס במכונה לטיפול קל בבית. יש לה מבנה של קופסת מגן כדי לשמור על מקומה ולמנוע תזוזה או שיטוח של השמיכה עקב שימוש לאורך זמן.

שמיכות פוך הן מהדברים שלא חושבים עליהם עד שצריך, ואז חורף וקשה למצוא אותן. ובכן, מצאנו את השמיכות הטובות ביותר לחורף כדי שתוכלו להתכרבל מבלי לדאוג מה לעשות אם השמיכה שלכם לא כבדה מספיק!

אם אתם מחפשים שמיכת פוך עם שפע של חום ותכונות נוספות כמו כרית וסדין, בדוק את שמיכת ה-Sferra Cddle Up. זה זמין גם בגודל קינג או קווין, כך שהוא יתאים למיטה שלך בצורה מושלמת!

אם אתה רק צריך משהו שישאיר אותך נעים וחם אבל לא אכפת לך להתכרבל עם בן הזוג שלך אחרי יום ארוך בעבודה, אנו ממליצים על LL Bean Heavyweight

הנה שמיכת פוך שתשמור על חום ונעים בחורף הזה:

כיסוי השמיכה והדמה של מילאנו מאת The Company Store. יש לו ספירת חוטים קלה של 300, בד פרקל 100% כותנה ומילוי מיקרופייבר רך.

אז מהי שמיכת פוך הכי טובה לחורף שתשמור על חום וחם לאורך כל העונה?

זו שאלה קשה כי אין לזה תשובה "מידה אחת מתאימה לכולם". ראשית, אם אתה חי באקלים קר, אז תצטרך משהו כבד יותר ומגושם יותר מאשר מישהו שחי באקלים חם יותר. מצד שני, אם אתם חיים באקלים קר יותר אבל מחפשים משהו שהוא קל יותר, אז למטה עשויה להיות התשובה.

המלצה על שמיכת פוך אידיאלית לחורף היא משימה מורכבת. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, כמו חום, משקל, אלרגיות ומחיר.

שמיכות פוך מגיעות בסגנונות שונים וחומרי מילוי עם דירוג כוח מילוי שונה. ניתן לסווג אותם לפי כוח המילוי שלהם, שקובע את חום השמיכה. החום מדורג לפי מספר כוח מילוי שנע בין 350 ל-1000 או יותר.

אם אתה רוצה משהו קל ודק אבל עדיין חם מספיק עבור חורפים קרים, אז לכו עם שמיכת פוך סינטטית מבודדת עם עוצמה של 300 מילוי עם מבנה ארגז מבולבל ועיצוב לופט גבוה שייתן לך יתרון מכיוון שהיא מספקת בידוד גדול יותר מבלי להרגיש כמוך. הם ישנים מתחת לשמיכה כבדה של נוצות.

בחורף, חשוב שתהיה שמיכת פוך בעלת בידוד תרמי רב. בנוסף לכך, כדאי לשקול גם שמיכת פוך דקה ככל האפשר. זה יספק לך בקרת טמפרטורה טובה יותר ויעזור לך לישון טוב יותר.

שמיכת פוך טובה צריכה להיות בעלת עוצמת מילוי גבוהה יותר, מה שאומר שהיא תהיה קלה וקומפקטית יותר. כמו כן הוא צריך להיות עשוי מחומר טבעי כגון צמר או כותנה אשר מספק ויסות טמפרטורה טוב יותר כי הם נושמים היטב ואינם כבדים מדי לגוף.

חלק זה נותן המלצות על שמיכת פוך הטובה ביותר לשימוש במהלך החורף.

שמיכות פוך משמשות לעתים קרובות בחורף מכיוון שהן יכולות ללכוד חום טוב יותר מאשר סדין בודד. אבל יש כל כך הרבה אפשרויות שונות ויכול להיות קשה להבין איזה סוג שמיכת פוך הכי מתאים לך.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים המכסים את החלק העליון של השמיכה. זה יכול לשמש כדי לחמם אותך בחורף. שמיכת פוך טובה לחורף צריכה להיות בעלת מאפיינים:

זה צריך להיות עשוי מכותנה טבעית, צמר או משי כדי לחמם אותך בלילה. זה לא צריך להיות כבד מדי או דק מדי, כך שהוא יכול לספק מספיק חום לגופך.

כמה טיפים לאיזה שמיכת פוך כדאי לקנות:

- אם אתם גרים באזור שבו החורף קר מאוד, רכשו שמיכת פוך עבה יותר לבידוד וחמימות טובים יותר. - אם אתם גרים באזור שבו החורף מתון, רכשו שמיכת פוך דקה יותר שעדיין תעבוד היטב. - יש לקחת בחשבון גם את העובי והמשקל של המזרון שלך

בחורף, חיוני שתהיה לך שמיכת פוך טובה שיכולה לחמם אותך ולהרגיש נוח בזמן שאתה ישן.

לשמיכת פוך חורפית טובה אני ממליצה להשתמש בשמיכת פוך מצמר מרינו. צמר הוא מבודד מעולה ויספק טמפרטורת שינה נעימה תוך מתן עמידות לריחות טבעית.

שמיכות פוך הן פריט השינה הנפוץ ביותר לחורף. כאן אנו ממליצים על שמיכת פוך עם יחס חום למשקל גבוה למי שמרגיש שהשמיכה שלו קלה מדי ונכבית במהלך הלילה.

מסקנה: פריט השינה הטוב ביותר לחורף הוא לא תמיד זה עם החום הכי גדול, אלא גם כזה שנשאר עלייך כל הלילה כדי שלא תתעוררי באמצע הלילה הקר רועדים. השמיכה הדו-צדדית עם רוכסן של פינזון נשארת טוב יותר מכל שמיכת פוך אחרת מבלי לוותר על חום או משקל.

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page