top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

איך בוחרים שמיכת פוך חמה לחורף

החורף מגיע וזה יכול להיות קשה לבחור את השמיכה הנכונה לעונה. מדריך זה יעזור לך למצוא את הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

בחירת שמיכת פוך יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון. כדי להקל, ריכזתי רשימה של שאלות שכדאי לשאול את עצמך לפני ביצוע הרכישה.

1) איזה סוג מיטה יש לך?

2) איזה גודל של שמיכת פוך אני צריך?

3) כמה התקציב שלי?

4) האם אני רוצה שמיכת פוך או שמיכת פוך סינטטית?

5) האם אני רוצה שמיכת פוך חמה במיוחד או קלת משקל?

כדי לקבל את ההחלטה איזה שמיכת פוך לקנות, חשוב לדעת איזה סוג חדר שינה יש לכם.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל המיטה שלך. אם יש לכם מיטת יחיד, תזדקקו לשמיכת פוך בגודל של כ-90 על 120 ס"מ. אם יש לך מיטה זוגית, הגודל הסטנדרטי עבור שמיכת פוך שלך יהיה 140 על 200 ס"מ.

חשוב גם לשקול כמה חם או קר חדר השינה שלכם נוטה להיות בלילה. אם חדר השינה שלך נוטה להיות קר יותר מרוב חדרי השינה, אז זה יהיה הכי טוב עבורך אם אתה מחפש שמיכת פוך עבה וכבדה יותר שתחמם אותך בלילות החורף.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים שממלאים בנוצות ובפלומה ומכוסים בבד.

בחירת שמיכת פוך נכונה לחורף יכולה להיות משימה קשה, אבל היא לא חייבת להיות. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת שמיכת פוך חורף מושלמת, כגון: משקל, חום וחומר.

ישנם שלושה סוגי חומרים עיקריים המרכיבים שמיכת פוך: כותנה, משי או פוליאסטר (סינטטי). שמיכת פוך מכותנה תהיה כבדה יותר מפוליאסטר וגם תספק יותר חום. משי היא אופציה יקרה אבל היא מאוד רכה ונוחה בעוד שסינטטי היא האפשרות הזולה ביותר שיש.

בחירת שמיכת פוך לחורף היא קלה יותר ממה שאתה חושב. על מנת לבחור נכון, עליכם לדעת איזה סוג שמיכת פוך יש לכם ומה משקל השמיכה שלכם.

ראשית, עליך לקבוע איזה סוג של כיסוי שמיכת פוך יש לך. אם מדובר בכיסוי רוכסן, אז כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא שמיכת פוך שיש בה רוכסן. אם הכיסוי שלך מכופתרת, אז מצא שמיכת פוך עם כפתורים עליה.

שנית, ודא שמשקל שמיכת פוך הנוכחית שלך תואם למשקל החדשה.

אנשים בדרך כלל בוחרים שמיכת פוך בהתאם לעונה. בחורף, אנשים בדרך כלל הולכים על שמיכת פוך עבה יותר מאשר בקיץ.

משקל השמיכה נמדד בגרמים וחשוב לבחור באחת שתחמם אותך במהלך הלילה.

בבחירת שמיכת פוך, כדאי להתחשב גם בעובי ומשקל שלה. עובי שמיכת פוך נמדד במילימטרים והיא צריכה להיות עבה מספיק כדי לחמם אותך בלילה. משקלה של שמיכת פוך נמדד בגרמים והיא צריכה להיות כבדה מספיק כדי לחמם אותך במהלך הלילה.

כדי לבחור את השמיכה הנכונה לחורף, עליך לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

- מה האקלים שלך?

- באיזו עונה אתה רוצה להשתמש בשמיכת פוך?

- אילו חומרי מצעים אתם מעדיפים?

- איזה גודל שמיכת פוך אתה צריך?

- צריך כיסוי פוך או לא?

שמיכות פוך הן סוג של מצעים המשמשים כדי לכסות אותך ולחמם אותך במהלך החורף.

בבחירת שמיכת פוך חשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות שלכם. לדוגמה, אם אתם גרים באקלים קר, אז כדאי לבחור שמיכת פוך בעלת ערך בידוד גבוה וחמה מאוד. מצד שני, אם אתם גרים באזור עם חורף מתון אז כדאי לבחור שמיכת פוך בעלת ערך בידוד נמוך יותר ומשקל קל יותר.

עם מזג האוויר הקר, אנשים רבים מחפשים שמיכת פוך שתחמם אותם במהלך החורף. הנה כמה טיפים איך לבחור שמיכת פוך לחורף.


1. בחרו שמיכת פוך בעוצמת מילוי מתאימה: ככל שעוצמת המילוי תהיה גבוהה יותר, כך השמיכה תהיה חמה יותר. 100% למטה הוא הטוב ביותר אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך אבל זה לא תמיד זמין בכל הגדלים. אם אתם קונים חלופה סינתטית או פוך, חפשו חומרי לופט גבוהים שישמרו עליכם חמימים ויבשים גם כאשר הם רטובים. 2. בחרו שמיכת פוך עם משקל מתאים: ככל שעוצמת המילוי עולה, גם המשקל עולה - הסיבה לכך היא שיש יותר חומר בתוך השמיכה ונדרש יותר מקום ונפח כדי להחזיק את סוג החומר הזה מאשר קל יותר.

בחירת שמיכת פוך לחורף היא לא קלה כמו שזה נשמע. אתה צריך לקחת בחשבון את האקלים ואת סוג המצעים שיש לך.

להלן מספר טיפים כיצד לבחור שמיכת פוך לחורף:

- קחו בחשבון את האקלים: אם אתם גרים במקום קר, תזדקקו לשמיכת פוך עבה יותר מאשר אם אתם גרים במקום חם יותר.

- קחו בחשבון את המצעים שלכם: אם המצעים שלכם קלים, אז תצטרכו שמיכת פוך חמה במיוחד לחורף.

- קחו בחשבון את התקציב שלכם: טווח המחירים של שמיכות פוך משתנה מאוד וקיימות אפשרויות רבות ולכן חשוב לדעת מהו סוג התקציב המתאים ביותר לצרכים שלכם.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page