top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך.

שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכות פוך סינתטיות וידידותיות יותר לסביבה. עם זאת, יש להם סיכון גבוה יותר לגרום לאלרגיות אצל אנשים הסובלים מאסטמה או מאלרגיות אחרות, כמו גם קשה יותר לניקוי משמיכות פוך סינתטיות.

שמיכות פוך סינתטיות עשויות מחומרים מלאכותיים כמו פוליאסטר או כותנה, המספקים בידוד ונוחות בדומה לשמיכות פוך נוצות אך בעלות נמוכה יותר. הן אינן מהוות את אותו סיכון לאלרגיות או לקשיי ניקוי כמו שמיכות פוך נוצות, אבל הן יכולות להיות פחות חמות ממקבילותיהן הטבעיות.

נוצות הן מוצר טבעי, וזו הסיבה שהן היפואלרגניות ובעלות יכולת לווסת את טמפרטורת הגוף. הנוצות גם רכות מאוד, מה שהופך אותן למושלמות עבור אנשים עם עור רגיש או אלרגיות. עם זאת, החסרונות של שמיכות פוך נוצות הוא שהן עשויות להיות יקרות וקשות לתחזוקה. הנוצות יכולות גם לחדור דרך כיסוי השמיכה, מה שמקשה על הניקוי.

לשמיכות פוך סינתטיות לעומת זאת יש מספר יתרונות על פני שמיכות פוך נוצות. הן זולות יותר משמיכות פוך ונוצות וקלות יותר לתחזוקה מכיוון שאתה רק צריך לשאוב אותן מדי פעם. שמיכות פוך סינתטיות הן גם עמידות יותר ואינן נשברות בקלות כמו נוצות. אבל נוצות סינתטיות אינן מווסתות את טמפרטורת הגוף כמו נוצות טבעיות

הבחירה איזו שמיכת פוך לקנות היא העדפה אישית. אם אתם מחפשים אופציה טבעית, נושמת והיפואלרגנית, אז כדאי ללכת עם שמיכת פוך נוצות. אבל אם אתם מחפשים משהו לא כל כך יקר, אז שמיכת פוך סינתטית יכולה להיות בשבילכם.

שמיכת פוך נוצות או סינטטי היא מוצר טבעי העשוי מנוצות. היא יקרה יותר משמיכת פוך סינטטית אך יש לה יתרונות רבים. ראשית, הוא רך וחם יותר מהסינטטי. שנית, הוא לא מתגבש באותה קלות כמו סינטטי, ושלישית, הוא עוזר לאלרגיות מכיוון שהוא אינו מכיל כימיקלים או חומרים סינתטיים.

עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות עם שמיכת פוך מסוג זה. לדוגמה, אתה צריך להיות זהיר בעת שטיפתם כי הם יכולים בקלות להינזק ושנית, הם יקרים יותר מהסינטטיים.

אם אתה אדם אלרגי לנוצות, אז שמיכת פוך סינתטית היא האפשרות הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך אלו עשויות מפוליאסטר וחומרים סינטטיים אחרים. הם קלים וניתנים לשטיפה בקלות.

החומר הטבעי של שמיכות פוך אלו הוא היפואלרגני מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור אנשים שאלרגיים לנוצות. הוא גם מספק חום מצוין בחודשי החורף ואינו דורש תחזוקה רבה.

שמיכת פוך נוצות או סינטטי היא סוג של מצעים שממלאים בפוך, נוצות או חומרים אחרים כדי לחמם אותך.

בימים עברו, אנשים נהגו להשתמש בנוצות לשמיכות פוך מכיוון שהן היו רכות וחמות יותר מחומרים סינתטיים.

אבל כיום, אנשים בוחרים שמיכות פוך סינתטיות על פני נוצות כי הן זולות יותר וקלות יותר לתחזוקה.

נוצות הן חומר טבעי, ולכן הן מועדפות לרוב על פני שמיכות פוך סינתטיות. הם מספקים חום ונוחות וניתן להשתמש בהם במשך שנים רבות. מצד שני, שמיכות פוך סינתטיות זולות יותר וקלות יותר לתחזוקה.

אם יש לך אלרגיות או אסטמה, אז עדיף ללכת עם שמיכת פוך סינתטית כי הם לא מייצרים אבק או אלרגנים כמו נוצות.

שמיכת פוך נוצה היא מוצר טבעי ויש לה הרבה יתרונות. זה היפואלרגני, הוא נושם, והוא מרגיש יוקרתי. עם זאת, הם אינם עמידים כמו שמיכות פוך סינתטיות. לדוגמה, אם יש לך שמיכת פוך נוצות ואתה מכבס אותה במכונת הכביסה אז הנוצות יתגלגלו לכל מקום. זו יכולה להיות בעיה עבור אנשים עם אלרגיות או אסטמה.

לשמיכת פוך סינטטית אין את החסרונות הללו אבל הם לא מרגישים רכים או יוקרתיים כמו שמיכות פוך נוצות. לא ניתן להשתמש בהם גם באקלים מסוימים מכיוון שהם לא יכולים לווסת את טמפרטורת הגוף שלך כמו שמוצר טבעי יכול לעשות.

עובדה היא שרוב האנשים אינם מודעים להבדלים בין שני סוגי שמיכות פוך אלו.

שמיכות פוך נוצות יקרות יותר מאלה סינתטיות והן גם נוטות יותר להחמיר את האלרגיות שלך.

עם זאת, אם אתה רוצה משקל קל יותר ותחושה רכה יותר, נוצה עשויה להיות האפשרות הטובה יותר עבורך.

שמיכת פוך סינטטית תחזיק מעמד זמן רב יותר מנוצה והיא גם תספק בידוד טוב יותר בחורף.

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה...

איך בוחרים שמיכת פוך טובה

שמיכות פוך הן הסוג הנפוץ ביותר של מצעים למבוגרים. הם גם היקרים ביותר, ולכן חשוב לבחור נכון. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו בבחירת שמיכת פוך...

ความคิดเห็น


bottom of page