top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכת פוך זוגית 100 פלומת אווזים

שמיכת פוך זוגית 100% פוך אווז היא התוספת המושלמת לכל סט מצעים. הוא כולל כיסוי מוגן למטה שעשוי מ-100% כותנה, המספק חמימות ורכות. לשמיכת פוך יש סגירה חופפת, מה שמקל על הכנסת והסרה של השמיכה שלך. יש לו גם סגירת רוכסן לנוחות השימוש.

שמיכת פוך זוגית 100% פוך אווז היא היפואלרגני, כלומר היא לא תגרום לאלרגיות או לגירויים עבור אנשים עם עור רגיש או אלרגיות. השמיכה כוללת גם בד נושם שיאפשר לאוויר לזרום דרך השמיכה וישאיר אותך קריר במהלך החודשים החמים יותר.

שמיכת פוך זוגית היא שמיכת פוך המיועדת לשני אנשים. זה יכול לשמש כדי לשמור על שני אנשים חמים ונוחים במהלך חודשי החורף הקרים.

גודל שמיכת פוך זוגית הוא בדרך כלל 140 על 200 ס"מ, שזה די גדול. גודל זה מבטיח שיש מספיק מקום לשני האנשים להתכרבל בנוחות מבלי להרגיש צפוף.

כולנו יודעים ששמיכת פוך היא דבר מאוד חשוב והכרחי בחדרי השינה שלנו. הוא משמש לשמירה על חום ונוחות כאשר אנו ישנים. ישנם סוגים רבים ושונים של שמיכות פוך זמינות בשוק, אך לא את כולן כדאי לקנות.

מאמר זה ידבר על החשיבות של שמיכת פוך זוגית באיכות טובה וכיצד היא יכולה לשפר את השינה שלך.

מהי שמיכת פוך זוגית?

שמיכת פוך זוגית היא מצעים גדולים המשמשים לכיסוי החלק העליון של המיטה. זה בדרך כלל פרוש על שתי מיטות או מיטת קינג סייז אחת.

מה השימושים שלו?

זה יכול לשמש כדי לשמור על האדם חם, במיוחד במהלך החורף. זה גם מגן על אנשים מפני אלרגנים וקרדית האבק.

איך לשטוף את זה?

יש לשטוף אותו במים קרים עם סבון עדין ולייבש בשורה או לייבש בכביסה בחום נמוך.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים אשר מלאים בפוך או בנוצות. בדרך כלל הוא מונח על גבי המיטה.

שמיכת פוך זוגית היא שמיכת פוך בעלת שתי שכבות. השכבה הראשונה יכולה לשמש ככיסוי ואילו השכבה השנייה יכולה לשמש לחום. לעתים קרובות זה מכונה רק "שמיכת פוך" או "שמיכות פוך".

שמיכת פוך 100% פוך אווז תהיה כל המילוי שלה עשוי מנוצות אווז וללא חומרים אחרים. זה יספק את הרמה הגבוהה ביותר של חמימות ורכות בהשוואה לכל סוג מילוי אחר וזה יהיה גם סוג השמיכה היקר ביותר.

כולנו יודעים ששמיכת פוך היא סוג של מצעים, אבל מה שאולי לא ידעתם זה שהיא יכולה להגיע בסוגים שונים.

הסוג הנפוץ ביותר של שמיכת פוך היא שמיכת פוך בודדת. זה מושלם עבור אלה שגרים לבד או שיש להם מיטת יחיד. שמיכות פוך זוגיות נפוץ יותר במשקי בית עם שני אנשים ומיטה זוגית.

שמיכת פוך זוגית יכולה להיות עשויה מכותנה, צמר, משי או נוצות פוך. נוצת פלומה הייתה הבחירה הפופולרית ביותר מזה שנים רבות בשל הרכות והחמימות שלה. עם זאת, הוא זכה גם לביקורת על היותו יקר מדי וקשה לניקוי בגלל פגיעותו לקרדית האבק ואלרגנים. בתגובה לביקורת זו, 100% פלומת אווז הוצגה כחומר חלופי המספק את אותה רמה

שמיכת פוך זוגית עם 100% פלומת אווז היא בחירה מושלמת למי שרוצה להישאר חמים ונעים בלילות החורף הקרים.

החומר של שמיכת פוך זו עשוי מ-100% כותנה ובעל עוצמת מילוי של 400. זה אומר שהשמיכה תחמם אותך גם כשקר מאוד בחוץ. משקל השמיכה הוא 2.5 ק"ג, מה שמקל על הסחיבתה כאשר צריך להחליף חדר או לישון במקומות שונים.

המילוי של שמיכת פוך זו מורכבת מ-100% פלומת אווז. זה מבטיח שהחמימות תישאר בתוך השמיכה ולא תלך לאיבוד דרך הבד.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים מלאים בנוצות. בדרך כלל מניחים אותו מעל החלק העליון של שמיכה, סדין או שמיכה. שמיכות פוך זוגיות משמשות בדרך כלל לאנשים גבוהים מאוד או בעלי מסגרות גדולות.

שמיכות פוך זוגיות משמשות גם לאנשים שרוצים להתחמם בלילה. השכבה הנוספת יכולה לעזור ללכוד חום ולשמור אותו קרוב לגוף.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים מלאים בנוצות, פוך או צמר. בדרך כלל הוא מונח על גבי סדינים אשר מוכנסים לאחר מכן בכל ארבע הפינות.

שמיכת פוך זוגית 100 פלומת אווז

השם "שמיכת פוך" בא מהמילה הצרפתית ל"פלון". השימוש הראשון הידוע במילה "שמיכת פוך" היה בשנת 1729.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page