top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

שמיכה חמה לתינוק

עודכן: 19 באוק׳ 2021

שמיכה חמה לתינוק

שמיכה חמימה ונעימה פוך לתינוק היא החבר הכי טוב של התינוק. זוהי שמיכת האבטחה שכל תינוק צריך. מחקרים מראים כי תינוקות שנחבקים בשמיכה חמה ומעורפלת במשך כמה דקות בכל יום, שיפרו את הרגלי השינה שלהם והתפתחו מהר יותר.

החמימות מהשמיכה תעזור לגרום לתינוקך לישון בשקט יותר בלילה. זה גם יגרום לתינוק שלך להרגיש בטוח ומאובטח בזמן שהוא מתרפק על זה על הספה או במיטת התינוק שלו בזמן החג. שמיכה נעימה יכולה לשמש גם כשכבה נוספת כשאתם אוספים אותם בבגדי חורף ובמגפי שלג בכדי לשמור על חום ונעימות בשלג ובמזג אוויר קר.

במאמר שכותרתו "שמיכה חמה לתינוק", מספר המחבר על היתרונות הרבים של שמיכת תינוק.

ניתן להשתמש בשמיכה לתינוק כדי לספק חום לתינוק, אך היא גם דרך מצוינת לספק נוחות וביטחון שהם זקוקים לו. שמיכה חמימה יכולה לסייע גם בבטן כועסת או בתינוקות שעושים שיניים.

כולם שונים וכולם צריכים משהו קצת שונה, אבל כולם יכולים להסכים ששמיכה חמה לתינוק היא אחד הדברים הטובים בעולם.

ציטוט זה בא מהסיפור 'זהובים ושלושת הדובים'. סיפור זה מספר כיצד גולדילוקס פורץ לבית משפחה, אוכל את דייסתם ומנסה את כל כסאותיהם. היא עוברת לחפש משהו שהיא יכולה להשתמש בו ככרית לראשה. אז היא נתקלת בשלוש מיטות של דובים עם שלושה כסאות נוחים לידם. המיטה הראשונה קשה מדי, השנייה רכה מדי, אך לשלישית יש מספיק יציבות שתתאים לצרכיה! גולדילוקס נרדמת בכיסא הזה אך מתעוררת כשהיא שומעת את קולם של שני דובים יורדים למטה. היא כל כך מפוחדת שהיא קופצת במהירות מהמיטה ומתדפגת על הכיסא שמאחוריה - וחושפת את אחת מקערות הדייסה הקטנות של הדוב הקטן

להלן סיפור המיועד להורה טרי.

תינוק צריך להרגיש את החום של הוריהם יותר מכל דבר אחר בעולם. הורה טרי יכיר את ההרגשה הזו טוב מדי! צריך להחזיק תינוקות, ולהיות קרובים אליך, ולעטוף אותם בשמיכות או לחתול היטב (גם אם זה לא מוצא חן בעיניהם). הם זקוקים לזה יותר מתמיד כשהם חולים.

להורה טרי זה יכול להיות ממש קשה לאזן את חיי העבודה שלו עם הטיפול בעצמם ובתינוק שלהם, במיוחד כשהתינוק חולה. ההורים מפחדים מעצמם וגם מהתינוק שלהם, הם מותשים מהדאגה לעצמם וגם לילדם, והם גם מנסים לוודא שהכל נעשה בבית כך שלא יהיה

ישנם רופאי ילדים רבים הממליצים על שמיכת כותנה לתינוק. עם זאת, האתגר האמיתי הוא להחליט על הגודל המתאים של שמיכה לילד.

המידות של שמיכות כותנה אלה משתנות ממדינה למדינה. באמריקה אורך ממוצע של מיטת תינוק הוא 36 אינץ 'ובאירופה 41 אינץ'. לכן, לפני שמחליטים על גודל השמיכה של תינוקך, עליך למדוד את מיטתו ולאחר מכן למצוא את ההתאמה המושלמת שלך.

החומר ממנו עשויה השמיכה צריך להיות נעים למגע ועמיד. זה צריך להיות בעל יכולת שימור חום גבוהה. בחירה טובה תהיה צמר רך וחם, אך לא רך מדי או שלא יספק מספיק חום.

# # # # # # # # #

אתה יכול להשתמש בשמיכה חמה לתינוק בדרכים רבות ושונות. לדוגמה, אתה יכול לעטוף את השמיכה סביב התינוק כשהוא עדיין בעריסה או לשים אותה מעליו כשהוא על מיטתך. אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי לוודא שהתינוק שלך נשאר חם בזמן שאתה יוצא לנהל כמה שליחויות.

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה לתינוקות לישון בחדר לבד, על הגב, ללא חפצים בעריסה או במצעים. זה מקטין את הסיכון ל- SIDS.

"חבילות תינוקות" זוכות לתשומת לב משמעותית מכיוון שהן מתייחסות להמלצות אלה. הן שמיכות המשמשות כ"שמיכה ביטחונית "של תינוק. הם נועדו לחקות את תחושת החפיסה על ידי מתן חום ונוחות. צד אחד מכוסה צמר, ואילו הצד השני מכוסה בבד כותנה רך. החלק הכי טוב בשמיכות האלה? ניתן לכבס ולייבש במכונה!

הם אומרים שאתה אף פעם לא שוכח את האהבה הראשונה שלך, אבל כשזה מגיע לבטיחות הילד שלך קשה להתעלות על התחושה הזו.

"בחברה שלנו, אנו שוכחים לעתים קרובות את החשיבות של שמיכה חמה. כל כך התרגלנו להיות ארוזים בשכבות בגדים, עד ששכחנו איך יכולה לחוש חמימות אמיתית. שמיכה חמה לא רק מספקת חמימות אלא גם רוך, בטיחות וביטחון. זו תחושה מפוארת שהגוף שלך עטוף באחד. מגע עדין על הפנים ותחושה מרגיעה בכל הגוף ישאירו אותך געגוע לתחושה הזו "

- טקסט זה נוצר על ידי כותב AI

כהורים, לא תמיד אנו יודעים כיצד לנחם את ילדינו בצורה הטובה ביותר כאשר הם מרגישים עצובים או חרדים. זה הזמן שהגיע הזמן שהקסם של סיפור טוב יופיע! אתה יכול לקרוא על כמה דרכים שבהן אתה יכול להשתמש בסיפור סיפורים עם ילדים

תינוק זקוק לשמיכה חמה כדי להרגיש בטוח ונוח. הם בגודל המושלם לצוואר, לזרוע או לראש.

שמיכה חמימה היא דרך מצוינת לתינוק להתחמם ולהירדם.

-ניתן להשתמש בו כדי לשמור על חום התינוק במהלך השינה, או בזמן המשחק.

-זה חשוב במיוחד לתינוקות, מכיוון שהם עדיין מפתחים את שימור החום הטבעי שלהם.

זהו סיפור על אישה שאהבה לסרוג ומעולם לא פגשה תינוק שאפשר לתת לה פריטים סרוגים. היא הייתה מאוד עצובה בגלל זה ותמיד הייתה חושבת על הילדים בעולם שזקוקים לזה יותר ממנה.

בסופו של דבר, החברים ובני משפחתה החלו לתת לה את התינוקות של התינוק שלהם כדי שתוכל לסרוג להם.

עבור נשים רבות, סריגה היא מוצא ליצירתיות והזדמנות להחזיר לחברה.

בחלק זה אנו מדברים על חשיבותו של תינוק הלובש שמיכה כשהוא ישן.

שמיכה חמימה תעזור לתינוק להישאר בטמפרטורה נוחה לאורך כל הלילה. תינוק קר יכול לסבול מקשיי שינה מכיוון שקשה יותר לווסת את הטמפרטורה שלו.

השמיכה לא צריכה להיות כבדה או עבה מדי כך שהיא לא תגביל את הנשימה והתנועה בשום צורה. זה גם לא צריך להיות חם מדי כי זה עלול לגרום להתחממות יתר או הזעה במיטה שעלולה לגרום לזיהומים או נזק לעור.

אומרים שכשהתינוק מונח בשמיכה חמה, הוא ירגיש בטוח ומאובטח. זה יכול לעזור מאוד להורים שמוצאים את עצמם עושים זאת פעמים רבות ביום.

עולמו של תינוק שונה מאוד מעולמו של מבוגר. מבוגרים עשויים שלא להבין את הדברים שעלולים להפריע לתינוק או כיצד לגרום לו להיות רגוע. למרות ששמיכה חמה אולי לא תפתור את כל הבעיות האלה, היא בהחלט יכולה לעזור!

עוד כמה דרכים לעזור לתינוקות ללכת לישון מהר יותר הן החתלה ומוצצים. החתלה כרוכה בעטיפת התינוק בחוזקה כך שלא יוכלו להזיז את ידיו ורגליו ומוצצים מאפשרים להם למצוץ משהו עד שיירדם.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page