top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

כרית ויסקו

כרית ויסקו VISCO


הוא סוג של קצף בעל יכולת לחזור לצורתו המקורית לאחר עיוות.

הוא משמש לעתים קרובות בכריות, מזרנים, נעליים ומוצרים אחרים הדורשים דחיסה.

כרית הויסקו הראשונה פותחה על ידי מר קזואו אוקאדה ביפן בשנת 1978. השימוש בטכנולוגיית קצף ויסקו הוליד את כרית ויסקו.

הרעיון מאחורי כרית ויסקו היה לספק ללקוחות חווית שינה נוחה במחיר סביר.

כרית קצף ויסקו מורכבת מבועות זעירות כמו גלידה. בועות אלו נמתחות בין שתי שכבות דקות של קצף. הבועות הללו יתרחבו ויתכווצו, מה שהופך אותן לקפיציות ורכות למגע.

כרית קצף ויסקו יכולה לעזור בכאבים מכיוון שהיא יכולה לספק הקלה מרבית על כל מתח בצוואר, בגב או בכתפיים. זה גם משפר את איכות השינה מכיוון שהוא עוזר לפזר את המשקל שלך באופן שווה ומעניק לשרירים שלך שנת לילה נינוחה.

כרית מסוג זה היא נהדרת עבור אנשים שמתניידים כשהם ישנים מכיוון שהיא מגיבה לתנועות שלהם מבלי להתמקם מחדש במיטה במהלך מחזורי ה-REM העמוקים שלהם.

כריות ויסקו הן סוג של כרית שעוזרת להפחית את תחושת הלחץ מהראש והצוואר.

כריות ויסקו יכולות לשמש אנשים עם כאב כרוני בצוואר, בגב או בכתפיים. זה גם הכי טוב לאנשים שיש להם הפרעת שינה כמו דום נשימה בשינה או בעיות שינה באופן כללי. כרית הויסקו עוזרת לספק משטח מוצק אך רך יותר לראש שלך לנוח עליו בזמן שאתה ישן.

כרית ויסקו אלסטית היא סוג של כרית התואמת את צורתו של הישן.

זהו סוג של קצף זיכרון שעוצב בצפיפות גבוהה יותר, מה שהופך אותו להגיב יותר ולפחות סיכוי להתעוות לאורך זמן. החומר הויסקו אלסטי יכול להיות מותאם אישית על ידי היצרן גם לצרכים ספציפיים, כגון אלו עם אלרגיות או כאלו שזקוקים לתמיכה נוספת.

הכריות הויסקו אלסטיות הראשונות הוצגו על ידי טמפור בשנת 1992 ונמכרו אך ורק בערוצים רפואיים. כיום, הם זמינים בקמעונאים רבים וניתן למצוא אותם בחנויות כמו Costco ו- WalMart כמו גם באמזון.

כרית ויסקו היא סוג של כריות המורכבות מקצף ויסקו. קצף הויסקו מסוגל להתאים את עצמו לצורת ראשו של האדם כדי לספק נוחות נוספת.

התכונה הוויסקו-אלסטית מאפשרת לכרית לחזור לצורתה המקורית לאחר דחיסה. המשמעות היא שהוא לא יאבד את צורתו או ישקע לאורך זמן, מה שעוזר לו לשמור על הרכות שלו לאורך זמן.

כרית ויסקו אלסטית היא כרית מלאה בחומר ויסקו אלסטי. כרית ויסקו אלסטית משמשת לעתים קרובות על ידי אנשים שחווים כאב בצוואר, בכתפיים ובגב העליון. סוג זה של כרית יכול לספק תמיכה נוספת לצוואר ולראש.

כריות מגיעות בכל הצורות והגדלים, אך מעטות הן ייחודיות כמו כרית קצף זיכרון ויסקו אלסטי. כריות אלו עשויות מחומר רגיש לטמפרטורה וניתן לעצב אותם כך שיתאימו לראש ולצוואר לנוחות אופטימלית.

בניגוד למילוי פוך או פוליאסטר, כריות קצף זיכרון ויסקו-אלסטיות מגיבות לחום הגוף שלך, עולות בצפיפות ובעובי לפני שהן נסוגות חזרה לצורה שטוחה יותר כאשר החום שוכך. זה מתאים לצורת הראש והצוואר שלך, ומספק לך תמיכה נוחה שלא תהפוך מוצקה מדי או תאבד את צורתה עם הזמן.

כריות ויסקו הינן היפואלרגניות, ולכן הן אידיאליות עבור אלו הסובלים מאלרגיות וכן עבור אלו שיש להם רגישות ל

כרית ויסקו היא כרית שבתוכה יש חומר ויסקו אלסטי. הוא מציע את האיזון הנכון של רכות ומוצקות לשינה נוחה יותר.

כמה יתרונות נוספים של כריות ויסקו הם:

כרית ויסקו נועדה להיות נוחה יותר על הצוואר והראש. זה יכול לשמור על חום טוב יותר מכריות כותנה, יש לו פרופיל קטן יותר המספק יותר תמיכה, והוא עשוי עם חבילות ג'ל המווסתות את הטמפרטורה לאורך כל הלילה.

תכונות של כריות ויסקו הן היכולת שלהן לספק נוחות מקררת לאורך כל הלילה עם שימוש בחבילות ג'ל, לקדם שינה טובה יותר עבור אלה שחווים כאבי צוואר ואי נוחות ליליים. יש להם גם פרופיל קטן יותר המספק יותר תמיכה לראש ולצוואר.

היתרונות של כריות ויסקו:

נוחות לאורך כל הלילה: חבילות הג'ל של כרית ויסקו מספקות נוחות מקררת לאורך כל הלילה, המועילה למי שחווה כאבי צוואר ואי נוחות ליליים. לכרית עצמה יש פרופיל קטן המספק ראש טוב יותר ו


כריות ויסקו הן סוג של כרית הממולאת בקצף ויסקו אלסטי ונועדה לספק נוחות ותמיכה לצוואר ולראש.

כריות אלו נועדו לספק הקלה בלחץ, מה שיכול להיות מושלם עבור אנשים הסובלים ממחלות לב, כאבים כרוניים או נדודי שינה. זה מספק את הכמות הנכונה של מוצקות ורכות לראש ולצוואר שלך. כריות ויסקו יכולות גם לעזור עם נחירות מכיוון שהן מפחיתות את השפעת הלסת על הגרון בזמן השינה.

כרית ויסקו מיועדת לאנשים החווים כאבים כרוניים בצוואר, בכתף ו/או בגב. הוא משווק כדי לספק הקלה לאנשים עם בעיות אלו.

כריות ויסקו מלאות באוויר או קצף שסגורים במעטפות פלסטיק או בד כותנה הנקראות "ציפיות כריות". כמות האוויר או הקצף משתנה לפי המותג וגודל הכרית. כריות ויסקו זמינות בצורות וגדלים רבים, כולל כרית מלבנית, מרובעת, כרית באורך גוף, כרית באורך צוואר, כרית באורך מלא.

כרית ויסקו היא כרית בעלת שכבה פנימית של קצף פוליאוריטן ויסקו אלסטי ושכבה חיצונית.

כרית ויסקו היא סוג של כרית בעלת שתי שכבות: השכבה הפנימית עשויה קצף פוליאוריטן ויסקו אלסטי, והשכבה החיצונית מורכבת מבד.

כריות ויסקו הן סוג של כרית העשויה מקצף ויסקו אלסטי. הקצף הויסקו אלסטי תומך בנקודות לחץ ומספק הקלה בכאבי צוואר וגב.

ויסקו אינו דוחס כמו קצף זיכרון, מה שאומר שראשו של הישן שוקע פחות בכרית. כריות ויסקו גם מתעצבות לצורת הראש והצוואר שלך בצורה יעילה יותר מקצף זיכרון, מה שיכול לגרום לשנת לילה טובה יותר מכיוון שהוא מספק תמיכה טובה יותר לראש ולצוואר שלך.

כריות ויסקו עשויות מקצף ויסקו אלסטי גמיש יותר וטוב יותר בהתאמה לראש ולצוואר של המשתמש.

כריות ויסקו בדרך כלל צפופות יותר מכריות פוליאוריטן. הם יכולים להיות עשויים משכבת קצף ויסקו אלסטי אחת או שתיים, כאשר השכבה הראשונה צפופה יותר ליציבות, והשכבה השנייה רכה יותר לנוחות.

כרית ויסקו היא חומר המונח בכיסוי הכרית שעוזר לספק יותר תמיכה ורכות. הם משמשים בעיקר כמכשיר טיפולי לסובלים מכאבי צוואר וגב שכן הם עוזרים להקל על נקודות הלחץ על הראש, הצוואר והכתפיים.

כריות ויסקו תוכננו במיוחד כדי להציע רכות ונוחות נוספת.

אנשים רבים הסובלים מכאבי צוואר מעדיפים כריות ויסקו לתמיכה נוספת.

כריות ויסקו עשויות מקצף ויסקו אלסטי שנועד להתאר את צורת הראש והצוואר שלך, לספק הקלה נוספת מנקודות לחץ.

החומר הויסקו-אלסטי יחזור לצורתו המקורית לאחר דחיסתו, מה שאומר שהכרית תמשיך להתעצב לראשך גם כשאתה מסתובב בשינה.

כרית ויסקו היא סוג של כרית קצף זיכרון. הוא עשוי מחומר ויסקו אלסטי, מה שאומר שיש לו תכונות צמיגות ואלסטיות כאחד. הוא נועד לשנות צורה כדי להתאים לצורת הראש, הצוואר ועמוד השדרה של המשתמש.

כרית ויסקו יכולה להיות מוצקה יותר או רכה יותר בהתאם למה שתרצו להוציא ממנה. ניתן לרכוש גם כריות ויסקו בעלות מוצקות כפולה - הן מוצקות ורכות כפולה בו זמנית.

הדפוס של כריות ויסקו מגיע בצורות שונות כמו עיצוב גוף, יישור עמוד השדרה, תלת ליבות או תמיכה בגוף מלא. לאנשים שרוצים יישור עמוד השדרה אך אינם זקוקים ליותר מתמיכת צוואר ממוצעת, תלת הליבות טובה עבורם מכיוון שהיא מקדמת

כריות ויסקו בדרך כלל יקרות יותר מהכרית הממוצעת. הם בדרך כלל עולים בין $ 50 ל $ 150.

היתרון העיקרי של כריות ויסקו הוא שהן מספקות נוחות רבה יותר לראש, לצוואר ולכתפיים מאשר כריות רגילות. הסיבה לכך היא שהם עשויים עם קצף מעוצב במיוחד המגיב לחום הגוף. זה הופך את הקצף לרך יותר כשצריך שיהיה ומוצק יותר כשצריך.

כמו כן, כריות ויסקו מסייעות בנחירות מכיוון שהן יכולות להפחית חסימה של דרכי הנשימה בגרון על ידי החזקת הלסת במקומה בעדינות בזמן השינה.

יתרון נוסף של כריות ויסקו הוא שהן היפואלרגניות, מה שאומר שלרוב האנשים הסובלים מבעיות עור רגישות לא תהיה תגובה אלרגית אליהן כמו שהיו עושים.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page