top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תshaharpress

איך בוחרים שמיכת פוך לבית

השמיכה היא תוספת הדומה לשמיכה למיטה

היא עשויה מבחינה היסטורית מפוך (או נוצות) וצמר. שמיכות פוך לא היו בשימוש נפוץ עד המאה ה -18.

ישנם סוגים רבים ושונים של שמיכות פוך אך לכולן כמה דברים משותפים - לרוב יש להן שתיים עד ארבע שכבות בד, כפתורים או עניבות שניתן להשתמש בהן כדי להדק אותן למשקוף וכיסוי שניתן לכבס בנפרד השכבות הפנימיות.

חשוב לבחור את השמיכה שלך בקפידה מכיוון שהיא משפיעה על אופן השינה שלך בלילה אז קח זמן וקרא על כל הסוגים השונים

שמיכות פוך הן סוג של מצעים המתמלאים בנוצות, פוך או צמר.

הם מורכבים משתי שכבות בד, אחת מבפנים ואחת מבחוץ. החלק הפנימי בדרך כלל מלא בכותנה או פשתן ובחוץ בד לרוב כבד יותר כמו קטיפה כדי שייראה יפה יותר ועמיד יותר.

עוביה של שמיכת פוך יכול להשתנות ועומק יכול להיות בין 5 ל 48 אינץ '. אם אתה חי באקלים קר, היית צריך שמיכות פוך עבות יותר כדי לחמם אותך בלילה.

אם אתם גרים באזור שלא נהיה קר מדי אז שמיכות פוך דקות יותר צריכות להספיק לצרכים שלכם.

בחירה בין סוגים שונים של חומרים תלויה גם בסוג הבית שבו אתה גר. שמיכות צמר עובדות

שמיכות פוך הן הדבר הטוב ביותר לקנות למיטה שלכם.

הם מספקים נוחות וחמימות במהלך החודשים הקרים של החורף. אבל איך תדעו איזה שמיכת פוך לקנות? ישנם הרבה גורמים שונים הקשורים לרכישת שמיכת פוך טובה, כולל מחיר, עובי וסוג מילוי.

שמיכת פוך היא שמיכה העולה על הסדינים הרגילים שלכם. בדרך כלל הוא מתקלף בכרית לפני השינה בלילה. הוא מספק נוחות וחמימות במהלך חודשי החורף כאשר קר בחוץ! ברכישת שמיכת פוך חדשה יש לקחת בחשבון גורמים רבים ושונים. אלו כוללים:

שמיכות פוך הן סוג של שמיכת פוך.

שמיכות פוך מגיעות בגדלים שונים ומעוצבות כך שיתאימו למיטת יחיד. כיסויי שמיכת פוך עשויים בדרך כלל מכותנה, צמר, משי, פוליאסטר או ניילון. ניתן להסיר את כיסוי השמיכה לכביסה ולהחליפו בחדש.

או סינתטי או כיסוי מיטה, שבדרך כלל יש לו כיסוי נשלף. בדרך כלל היא גדולה יותר משמיכה רגילה ומיועדת לשימוש על גבי המצעים.

רוב משקי הבית משתמשים כיום בשמיכות פוך מכיוון שהם נוחים יותר וקלים יותר לתחזוקה. אנשים קונים לעתים קרובות שמיכות פוך בערכות של שניים או ארבעה למיטה אחת, וזה מספיק למיטה בגודל מלא. עובי השמיכה משתנה בדרך כלל מעונה לעונה וניתן לקבוע אותה לפי אזור האקלים שלכם.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על בחירת המשקל הנכון של השמיכה לצרכיך. חלק מעדיפים ללכת עם אופציה קלה יותר בעוד שאחרים מעדיפים אופציות כבדות יותר.

שמיכות פוך נבחרות לרוב על בסיס העדפה אישית.

לכן, עליך לקחת בחשבון את העדפתך האישית בעת רכישת שמיכת פוך.

כמה מהגורמים החשובים ביותר שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים שמיכת פוך הם טמפרטורת החדר בו היא תשמש, עובי, חמימות, משקל וסוג/צבע הבד.

אם אתה רוצה לקנות שמיכת פוך לחדר השינה שלך למשל, תוכל לקחת בחשבון את הטמפרטורה שלה בעת רכישתה. סגנון חם יותר יתאים בעונת החורף הקרה ואילו משהו קל יותר עשוי להתאים יותר בתקופת הקיץ.

שמיכות פוך הן אחד המרכיבים החשובים ביותר של סט מצעים. הם המרכיב המרכזי המספק חמימות, רכות והגנה על הילד או המבוגר שלך. מסיבה זו, חשוב מאוד לבחור שמיכות פוך בחכמה.

1. בחר את הגודל הנכון - הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבחור מידה שתתאים למיטה שלך בצורה מושלמת.

2. בחר את המשקל הנכון - אתה רוצה לוודא שהשמיכה לא תהיה כבדה או קלה מדי עבורך ולצרכי משפחתך.

3. שקול את התקציב שלך - וודא שאתה קונה שמיכת פוך הנכנסת למה שאתה מוכן להשקיע עליה

4. שקול את הצרכים שלך - עליך לקחת בחשבון את התדירות שבה תשתמש בו, איזה סוג

שמיכות פוך הן אחד מפריטי המצעים הפופולריים ביותר בבריטניה.

עם זאת, אנשים רבים אינם יודעים כיצד לבחור אותם לבתיהם.

ישנם גורמים רבים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת שמיכת פוך ואלו כוללים:

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שמיכת פוך נוצות או סינטטי לחורף

שמיכות פוך נוצות אינן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות. שמיכות פוך סינתטיות הן אופציה טובה יותר. אנשים רבים חושבים ששמיכות פוך סינתטיות לא יכולות לספק את אותה רמת חום כמו פוך אמיתי. עם זאת, זה

שמיכת פוך נוצות או סינטטי

זו שאלה שנשאלת כבר שנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו שמיכת פוך היא הטובה ביותר עבורך. שמיכות פוך מנוצות עשויות מנוצות ומפלומה טבעיים המעניקים חום ונוחות. הן גם זולות יותר משמיכו

קניית שמיכת פוך

אם אתם מחפשים שמיכת פוך לחורף, יש כמה דברים שכדאי לזכור. כדאי לחשוב כמה חום תספק השמיכה. שמיכת פוך עם עוצמת מילוי גבוהה יותר תהיה חמימה יותר מעוצמת מילוי נמוכה יותר. כדאי לחשוב גם על משקל השמיכה ואם ה

bottom of page